پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1402 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 134647

تکذیب دریافت خودروی خارج از نوبت از سوی هر سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد

هر سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف و روشن هرگونه دریافت خودرو ، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کردند.

به گزارش صدای جنوب ، درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس، خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد.

خبرنگاران صدا و سیما هنوز به دلایل مختلف از جمله خاموش بودن گوشی، پاسخ ندادن به پیامک، اعتماد نکردن نماینده به خبرنگار تماس گیرنده و رد تماس دادن نماینده موفق به کسب پاسخ از ۴۰ نماینده مجلس نشده اند. بنابراین بدیهی است نبودن نام برخی نمایندگان محترم مجلس در این فهرست الزاما به معنی دریافت خودروی خارج از نوبت توسط آنان نیست.

۱۲ نماینده مجلس هم علیرغم پاسخ دادن به تماس خبرنگاران‏ حاضر به پاسخ دادن به سوالات آن‌ها نشدند.

تعدادی از این ده نماینده این پرسش خبرنگاران صداو سیما را مغایر با وظایف این رسانه دانسته اند و برخی نیز آن را پرسشی غیرحرفه‌ای و نوعی بازجویی ارزیابی کردند.

مجلس شورای اسلامی جمعا ۲۹۰ کرسی دارد که چهار کرسی آن به علت استعفای نماینده خالی است.

در فهرست نمایندگان مجلس شورای اسلامی که دریافت خودرو خارج از نوبت را تکذیب کرده اند از کهگیلویه و بویراحمد اسامی هر سه نماینده این استان ، یعنی سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ،چرام و لنده ، همچنین مهدی روشنفکر ، نماینده مردم بویراحمد ، دنا و مارگون و همچنین سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت اعلام شده است.

خبرنگار، پیمان باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت