پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1402 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 134967

آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد

آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد

صدای جنوب؛

آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.گفتن ایست در این آیین از خدمات و تلاش‌های ۱۴ ماهه سرپرست پیشین شبکه بهداشت و درمان گچساران، قدردانی و با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر حسین عسکری به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران معرفی شد.


محمد ملک زاده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در آیین معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: امروز چراغ جمعیت در این شهرستان روشن شده و در ۱۵ سال آینده درصد زیادی از جمعیت این شهرستان سالمند خواهد شد.
وی به فعال شدن طرح پزشک خانواده در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۸ نفر شامل پزشک، پرستار و ماما در این طرح فعالیت دارند.
ملک زاده بیان کرد: از همگام بودن رسانه‌ها و اصحاب رسانه در بحث نهادینه کردن پزشک خانواده قدردانی نمود.
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه به کارنامه و سوابق دکتر عسکری مدیریت جدید شبکه گریزی زد و از خدمات دکتر حسینی در مدت تصدی ریاست شبکه بهداشت و درمان گچساران تقدیر نمود.


جهانگیر علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گچساران اظهار کرد: خدمت بی منت سرلوحه کار تمام مدیران نظام است.
وی بیان کرد: کسب رضایت الهی ، خدمت به مردم و مدیریت جهادی وظیفه مدیران است.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گچساران تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار ما باشد.
علیزاده عنوان کرد: شاخص مسئولیت مدیری در دولت مشخص شده است، امروز پرچم خدمت را از یک مدیر به دست مدیر دیگر سپرده خواهد شد.
وی گفت: دکتر حسین عسکری جوان پرکار و جهادی در عرصه بهداشت و درمان است، با توجه به سابقه کاری در حوزه بهداشت و درمان توانسته بودند رضایت مروم و مسئولین را در باشت کسب کنند.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گچساران خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت سلامت در جامعه ایجاب می کند که در این حوزه اقدامات با دقت انجام شود.
علیزاده با اشاره به اینکه دکتر عسکری تاکنون موفق شده بوده است بیان کرد:در مجموعه فرمانداری مشکلات بهداشت و درمان گچساران بررسی شده و امیدواریم که با پیگیری مسئولان علوم پزشکی برطرف شود.


دکتر حسین عسکری سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در بین ۴ رقیبی که در دنیا داشتیم دو خصوصیت در مکتب پزشکی ایران اعم از عقلانیت و معنویت آن را از دیگر رقبا متمایز کرده است.
عسکری ادامه داد: گچساران را یکی از شهرستانهای چند بعدی با قوم های متفاوت میشناسند.
وی گفت: باید دست به دست هم داده و فارغ از هرگونه نگاه و گرایش سیاسی و فرهنگ های متفاوت دست به دست هم داده تا بتوانیم خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت