پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1402 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 135133

پیام تبریک شهردار دوگنبدان به مناسبت روز روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی شهرداری دوگنبدان ؛ شهرداردوگنبدان با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت”روز روابط عمومی و ارتباطات” را تبریک گفت.

صدای جنوب؛

به گزارش روابط عمومی شهرداری دوگنبدان ؛ شهرداردوگنبدان با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت”روز روابط عمومی و ارتباطات” را تبریک گفت.
متن پیام دکتر قشقایی به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
روابط عمومی در سازمان‌ ها به عنوان یک بازوی مشورتی نقش آفرینی می کنند و این فرصت را به هر مجموعه ای می‌دهند تا خدمات و وظایف خود را به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده کنند.
وجود تیم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی متخصص و قوی در هر مجموعه‌ی اداری، بدون شک می‌تواند علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه‌ی تبادل اطلاعات با بدنه‌ی جامعه و نیز در عرصه‌ی بین بخشی، نقش مهم مشورتی برای مدیریت سازمان ایفا نماید.
نام‌گذاری این روز خجسته به عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی، خود مبین اهمیت و جایگاه ارزنده روابط‌عمومی‌ در عرصه آگاهی‌بخشی دوسویه به ارکان تصمیم‌گیر دستگاه‌ها و افکار عمومی است.
بدون تردید، روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی‌بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهادها و سرمایه‌های اجتماعی ایفاگر بوده و خواهند بود.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” آغاز رویدادی از اخلاق، علم و هنر است. اینجانب روز روابط عمومی و ارتباطات را به مسئولان، کارشناسان، همکاران تلاشگر و سخت کوش روابط عمومی خصوصا در شهرداری که با فعالیت های بی وفقه در ارایه اخبار و اطلاعات پیشقدم می شوند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند قادر بلند مرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی را مسالت می نمایم.
رضا قشقایی
شهردار دوگنبدان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت