پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 خرداد 1402 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 135709

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با مدرک دیپلم استخدام می کند

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک دیپلم  جهت تکمیل(گشت و مراقبت) با مدرک دیپلم نیرو می پذیرد.

صدای جنوب:

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک دیپلم  جهت تکمیل(گشت و مراقبت) با مدرک دیپلم نیرو می پذیرد.

شرایط ثبت‌نام به شرح زیر می باشد:

۱- داشتن تابعیت ایران و اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳ -نیروهای بکارگیری شده باید دارای سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکار گرفته می شوند (منوط به اخذ آزمون کتبی و آمادگی جسمانی و احراز شرایط سلامت جسمانی و روانی)، حسن شهرت، واجد صلاحیتهای عمومی و اختصاصی بوده و مورد تایید کارفرما و حراست سازمان متبوع باشند.
۴- انجام خدمت ضرورت یا معافیت قانونی (به استثنای معافیت پزشکی).
۵- نیروی بکارگیری شده باید دارای گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم سوء پیشینه کیفری از مراکز انتظامی و قضایی باشد. گواهی حداکثر ۲۰ روز پس از انعقاد قرارداد باید ارائه گردد. عدم احراز گواهی های مذکور مانع بکارگیری خواهد بود.
۶- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر (گواهی عدم سوء پیشینه).
۷- حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر لیسانس می باشد.
۸- تنها داوطلبان مرد مجاز به ثبت نام می باشند.
۹- با توجه به سهمیه هر شهرستان بومی و ساکن بودن فرد در منطقه محل سکونت ملاک می باشد.
۱۰- در هر شهرستان متناسب با سهمیه در نظر گرفته شده، دو برابر ظرفیت اعلامی از بین شرکت کنندگان بومی همان منطقه که حداقل حدنصاب نمره علمی را کسب نموده اند جهت انجام مراحل بعدی آزمون یعنی مصاحبه انتخاب می شوند.
۱۱- تعهد محضری جهت خدمت در منطقه مورد نظر بعنوان نیروی گشت و مراقبت.
۱۲- امتیاز نمره علمی از ۱۰۰ محاسبه می گردد.
۱۳- حداقل حدنصاب نمره علمی ۵۰ می باشد.
۱۴- افراد دارای سابقه فعالیت با یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و حسن شهرت و صحت عمل منوط به تأییدیه حراست و یگان حفاظت استان در صورت ارائه مستندات به ازای هر سال فعالیت ۶ امتیاز (حداکثر ۳۰ امتیاز) به نصاب نمره علمی اضافه می گردد.
۱۵- مفاد آزمون ۹۰ سؤال (عمومی، فنی و حقوقی) می باشد.
۱۶- داشتن حداقل ۲۰ سال تمام تا حداکثر ۴۰ سال برای افراد. (به ازای هر سال سابقه همکاری و فعالیت با یگان حفاظت منابع طبیعی، یک سال به سقف محدوده سنی داوطلب اضافه می گردد. (حداکثر تا ۵ سال)).
۱۷- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
۱۷-۱ واریز مبلغ ۱٫۴۷۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون و چهارصد و هفتاد هزار ریال )به حساب شماره ۳۳۳۱۳۸۷۸۸ بنام شرکت تامی ندای بویر نزد بانک رفاء یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۹۷۴۵۶ یا شماره شباء IR050130100000000333138788 بنام شرکت تامی ندای بویر و ارسال رسید مبلغ واریزی.

۱۷- ۲- عکس پرسنلی-اسکن و ارسال تمامی صفحات شناسنامه– کارت ملی– کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی– مدرک تحصیلی– ارائه گواهی مبنی بر بومی بودن در شهرستان مربوطه (تأییدیه شورای اسلامی محل)
۱۷-۳ نوشتن شماره تماس شخص متقاضی و شماره تماس دوم و اضطراری و آدرس محل سکونت و کد پستی شخص متقاضی بر روی برگه جداگانه و ارسال آن به ایمیل شرکت.
۱۷-۴ ارائه سوابق فعالیت با یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان-ارائه مدرکی مبنی بر داشتن شرایط ایثارگری.
***عدم ارسال هر یک از موارد بند های ۱۷-۱، ۱۷-۲ و ۱۷-۳ به منزله عدم صدور کارت ورود به جلسه و انصراف از ثبت نام از جانب متقاضی لحاظ خواهد شد.
۱۸- نحوه ی ثبت نام: ارسال مدارک ذکر شده در بند ۱۷ با فرمت PDF و اسکن شده به ایمیل شرکت تامی ندای بویر به آدرس:Taminedayhboyer@gmail.com تلفن تماس: ۰۹۱۷۳۴۳۸۱۹۹
*** مدارک باید با ایمیل شخصی فرد متقاضی فرستاده شود و کارت ورود به جلسه یک روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون به ایمیل شخص متقاضی فرستاده خواهد شد.
۱۹- حداکثر مهلت ارسال مدارک به ایمیل شرکت تا پایان وقت اداری سه شنبه تاریخ ۹/۰۳/۱۴۰۲ می باشد.
۲۰- زمان برگزاری آزمون روز پنجشنبه تاریخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح می باشد.
۲۱- تمامی داوطلبان می بایست در زمان برگزاری آزمون کتبی حتما کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. در غیر این صورت مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود.
۲۲- بکارگیری افراد مذکور به صورت موقت و حداکثر به مدت ۶ ماه از تاریخ انعقاد قرارداد می باشد.
۲۳- محل برگزاری آزمون در مرکز استان برگزار خواهد شد که محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه ذکر خواهد شد .
۲۴- نحوه بکارگیری نیرو و انعقاد قرارداد باید به گونه ای باشد که چنانچه در خلال اجرای قرارداد حفاظتی محرز گردد نیروی بکارگیری شده دچار کوچکترین کم کاری و سهل انگاری در انجام امر حفاظت گردیده یا عدم اقدام وی موجب بروز خسارت به منابع طبیعی گردیده یا دچارتخلف شده و واجد سوء سابقه حرفه ای گردد و به نوعی صلاحیت اشتغال در امر مربوطه را از دست بدهد، مجری مکلف است فرد مورد نظر را از قرارداد منفک نموده و با هماهنگی کارفرما نسبت به تعیین جایگزین اقدام نماید.
سهمیه هر شهرستان بدین شرح می باشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت