پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 خرداد 1402 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 135734

با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور/

اردوی آموزشی ، فرهنگی و بصیرتی ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اردوی یک روزه آموزشی ، فرهنگی و بصیرتی ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به همت حوزه نمایندگی جهاد کشاورزی استان در اردوگاه تفریحی کاکان برگزار شد.

صدای جنوب:

اردوی یک روزه آموزشی ، فرهنگی و بصیرتی ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به همت حوزه نمایندگی جهاد کشاورزی استان در اردوگاه تفریحی کاکان برگزار شد.

حجت الاسلام طاووسیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد‌کشاورزی استان در این نشست بیان کرد: در رابطه با جایگاه و اهمیت بسیج، اولین بسیجی مولا علی علیه السلام بودند و امروز اگر بسیجی خار چشم دشمنان است به این جهت است که بسیجیان در همه صحنه ها در خط مقدم قرار دارند؛بسیجیان به تمام معنا پای کار و همیه در حال تلاش هستند.

وی ادامه داد: بنابراین همه باید تلاش کنند و پای کار باشند و برای ارتقاء و پیشرفت نظام کارها باید هدفمند انجام شوند و اینجا هم به نوبه خودم از فرمانده سپاه فتح استان و مسئول بسیج کارمندان سپاه فتح که جهت برگزاری این اردوی آموزشی و فرهنگی همت کردند نیز قدردانی و تشکر می کنم.

حجت الاسلام طاووسیان در ادامه گفت: از همه تلاش ها و کمک های سپاه پاسداران و به خصوص بسیج کارمندان در اجرای برنامه ها کمال تشکر را دارم و انتظار داریم در برنامه های فرهنگی آینده نیز پشتیبان ما باشند.

در ادامه نیز مینا بیابانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در همایش جمعیت و خانواده ویژه کارمندان مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:هفته کرامت را به همه شما عزیزان تبریک عرض می کنم و امیدوارم  در زندگی همیشه انبیاء و اهل بیت علیهم السلام را الگوی خود قرار دهید.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که در چند سال اخیر زیاد روی آن بحث می شود و به عنوان یک بحران به آن توجه می شود، موضوع جمعیت است.کاهش جمعیت می تواند مشکلات زیادی را برای یک کشور به وجود بیاورد.

بیابانی گفت: هر کشوری که میخواهد به قله های سعادت برسد حتما باید صاحب نیروی انسانی سالم و مولد باشد. بنابراین هر  جامعه ای که بخواهد به پیشرفت برسد باید یک جمعیت سالم  به جهت روحی و جسمی و فرهنگی داشته باشد.

وی گفت: جمعیمت از جهات مختلف اهمیت دارد و اگر یک کشور جمعیت قابل قبول و سالم نداشته باشد نمی تواند از کشور و مرز های خود دفاع کند.ما در شرایط کنونی شاید زیاد به جمعیت اهمیت ندهیم اما از نظر دفاعی و نظامی  بحث جمعیتی بسیار مهم است و تاریخ ثابت کرده دشمنان به کشورهای با جمعیت بالا به دلیل نیروی انسانی فراوان تهاجم نمی کنند.

بیابانی خاطر نشان کرد: وجود عالِم یک قدرت است برای هر کشوری و علم هر کشور در دست جوانان آن کشور است پس نیروی جوان و جمعیت جوان می تواند باعث پیشرفت یک کشور شود.قدرت تولید هر کشور به دست جوانان آن کشور است  و کشوری که نیروی جوان ندارد دستش جلوی دیگران دراز خواهد شد.

وی عنوان کرد: اگربا همین روند پیش برویم در ۱۴۱۵ با کاهش شدید رشد جمعیت  مواجه خواهیم شد بعد از آن تا سال ۱۴۲۰نیز به رشد جمعیت صفر خواهیم رسد و در سرازیری پیر شدن خواهیم افتاد اگرچه در ۱۰سال آینده با توجه به این روند کاهشی جمعیت به عنوان یک‌کشور سالخورده به شمار می رویم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود:باید توجه داشت که  تا سال ۱۴۳۰ بیش از ۳۰ درصد از جمعیت کشور را سالخوردگان تشکیل می دهند و بخش زیادی از هزینه ها باید صرف نگهداری از سالخوردگان شود که باید جلوی این بحران جمعیتی را بگیریم.

گفتی است در این اردوی یک روزه مسئول جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین کشور ضور داشت و از  از ۲۵ نفر از بانوان نیز تجلیل به عمل آمد.

صبح زاگرس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت