پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1402 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 135831

آئین تجلیل از دختران هنرمند و خبرنگار گچساران برگزار شد+تصاویر

در آیینی که سه شنبه شب در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد دختران موفق رشته های مختلف هنری معرفی و تجلیل شدند.

صدای جنوب؛

در آیینی که سه شنبه شب در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد دختران موفق رشته های مختلف هنری معرفی و تجلیل شدند.
در این آیین که به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار شد دخترانی که بیشترین رتبه جشنواره های ملی و استانی را کسب کرده بودند معرفی و تجلیل شدند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران درآیین معرفی و تجلیل دختران موفق این شهرستان درباره انتخاب برگزیدگان گفت: این هنرمندان با فراخوان اداره ارشاد مستندات خود درباره جشنواره ها و مسابقاتی که به عنوان برتر معرفی شده بودند ارائه دادند.
اورنگ نارکی افزود: پس از مهلت یک هفته ای در فراخوان مذکور ۱۵۰ نفر دختر گچسارانی مستندات خود را ارائه دادند و مسئولان برگزار کننده همایش حدود یک سوم از هنرمندان که بیشترین رتبه را داشتند انتخاب کردند.
وی از شورای اسلامی و شهردار دوگنبدان برای تامین هزینه های نقدی جوایز برگزیدگان این همایش قدردانی کرد.

امام جمعه شهر دوگنبدان در این آیین گفت: ایجاد انگیزه در نسل جوان برای فعالیت های فرهنگی نیازمند سرمایه گذاری بیشتری است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: هنر بهترین ابزار برای ایجاد رقابت سالم بین نسل جوان و همچنین خلق آثار فاخر است.
وی با اشاره به روایت هایی از بزرگان اسلام درباره نقش زن در خانواده و جامعه تاکید کرد: جایگاه دختران و بانوان در دین اسلام ارزنده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت