پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1402 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 136293

برگزاری مسابقه طراحی پوستر عفاف و حجاب در گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع ” عفاف و حجاب ” در گچساران خبر داد.

صدای جنوب؛

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع ” عفاف و حجاب ” در گچساران خبر داد.
اورنگ نارکی با اعلام این خبر، گفت: این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و به مناسبت روز ملی حجاب با حضور کلیه هنرمندان، علاقمندان و فعالان این حوزه با مشارکت شهرداری دوگنبدان – شورای اسلامی شهر دوگنبدان – کانون بسیج هنرمندان – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار می گردد.
نارکی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه که  ، برای عموم آزاد است افزود: این مسابقه به صورت تولید و خلق آثار هنری بصورت طراحی پوستر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند در طرحهای خود از موضوعاتی همچون: آیات و روایات ، بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) ، وصیت نامه شهدا و اشعارو نمادهای سنتی و بومی با موضوع حجاب استفاده نمایند .
نارکی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ خواهد بود و آیین تجلیل از منتخبان هم ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب برگزار میگردد.
وی خاطر نشان کرد: فراخوان این مسابقه در پرتال اداره کل و فضای مجازی به صورت گسترده اطلاع رسانی شده است.
نارکی تاکید کرد: شرکت در این مسابقه که با مشارکت شهرداری دوگنبدان – شورای اسلامی شهر دوگنبدان – کانون بسیج هنرمندان – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ، برای عموم آزاد است.
وی گفت : هر طراح می‌تواند حداکثر با ارایه (۳) اثر در این مسابقه شرکت نماید.
نارکی افزود : طراحان آثار خود را در اندازه A۳ بصورت عمودی و با فرمت¬های jpg به صورت سی دی به واحد امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران تحویل داده و یا به شماره تلفن همراه ۰۹۱۷۷۴۹۵۲۸۶ در اپلیکیشن روبیکاارسال نمایید.
وی گفت :به اثر برگزیده رتبه اول مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به همراه لوح تقدیر ، به اثر برگزیده رتبه دوم مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به همراه لوح تقدیر ، اثر برگزیده رتبه سوم مبلغ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به همراه لوح تقدیر و به ۷ اثر برگزیده مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به همراه لوح تقدیر اهداء خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه حجاب؛ احترام به حرمت‌های الهی است، افزود: حجاب و عفاف، موجبات حفظ سرمایه‌های اجتماعی را تامین می کند و از متلاشی شدن خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.
گفتنی است برگزاری این مسابقه یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی است که به مرحله اجرا درآمده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت