پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1402 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 136358

مشاور عالی رئیس جمهور: تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری قانون لازم اجرای نهادهای مختلف است

مشاور عالی رئیس‌جمهور در امور ایثارگران یکی از اقدات خوب دولت سیزدهم را ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای جامعه ایثارگران در ادارات دانست و گفت: بر اساس قانون باید این طرح در همه نهادها و همه استانها به صورت کامل اجرایی شود.

حجت‌الاسلام پرویز ولی‌زاده روز دوشنبه در همایش مشاوران امور ایثارگران وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: تبدیل وضعیت نیروهای جامعه ایثارگری تا حدود زیادی اجرایی شده ولی در برخی از استانها نیازمند پیگیری و تلاش جهادی مدیران در اجرای این قانون است.

وی اجرای این قانون را دائمی دانست و بیان کرد: با توجه به مشخص شدن اعتبار لازم، سهل انگاری هیچ نهاد و مدیری در این راستا پذیرفتنی نیست.

حجت الاسلام ولی زاده بر عملی شدن سیاست های رهبری در ترویج فرهنگ شهدا در نهادهای مختلف تاکید و تصریح کرد: در قانون اعتبار خاصی برای برنامه های فرهنگی شهدا پیش بینی شده که باید اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در بحث بررسی و برطرف کردن مشکلات جامعه ایثارگری بصورت میدانی وارد عمل شده افزود: در بازدیدهای استانی مشکلات جامعه ایثارگری احصا و پیگیری لازم بر اساس قانون برای به برطرف شدن مشکلات انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ولی زاده وظیفه جامعه ایثارگر در جهاد تبین را بسیار سنگین دانست و گفت: خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف قبل و بعد انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: نیاز است از ظرفیت های مختلف نسل های دهه ۸۰و ۹۰های انقلاب را با این خدمات بیشتر آشنا کنیم.

حجت الاسلام ولی زاده بزرگترین خیانت به شهدا را ناامید کردن مردم دانست و گفت: خدمات مختلف ارائه شده در طول عمر انقلاب به برکت خون شهدا بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت