پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1402 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 136383

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نقش ایرنا در امیدآفرینی به مردم بسیار چشمگیر است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) طی سال های اخیر تلاش ها و اقدامات بسیار موثر و چشمگیری را در امید آفرینی به مردم انجام داده است.

سیدعلی احمدزاده روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهار داشت: رسانه رسمی و ملی ایرنا نه تنها در استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه در کشور بسیار فعال است و ما برای تبیین خدمات و دستاوردهای دولت و همچنین ارزیابی روزانه کارها، بارها به این رسانه مراجعه مراجعه می‌کنیم

وی افزود: رسانه نقش بسیار مهمی در ارتباط با مردم دارد و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) توانسته این نقش مهم را به خوبی ایفا کند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، دستاورد سفر دور اول رئیس جمهور به این استان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: آیت الله رئیسی و جمعی از اعضای هیأت دولت تیرماه امسال برای مرتبه دوم با سفر به استان کهگیلویه برای حل مشکلات این دیار گام‌های مؤثری را خواهند برداشت.

علی نادری مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز دراین دیدار گفت: ایرنا ۵۴ مرکز و دفتر در سطح کشور دارد که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این مجموعه، ۲ نمایندگی فعال (یاسوج و گچساران) است

وی افزود: یکی از الویت‌های اصلی و مهم ایرنا، پوشش اخبار خدمات و انعکاس مشکلات مردم است چرا که خبرگزاری جمهوری اسلامی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای پوشش اخبار قوای سه گانه دارد.

گفتنی است، استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از دیدار با مدیرعامل ایرنا از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید کرد و از نزدیک با روند کار این رسانه در تهیه، تولید و انتشار خبر آشنا شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت