پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1402 ساعت 07:04:: شناسه خبر: 136827

جلوگیری از تعطیلی ۲۰ واحد تولیدی

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: سال گذشته از تعطیلی ۲۰ واحد تولیدی در استان جلوگیری شده است.

به گزارش صدای جنوب   معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در نشست با جمعی از خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته از تعطیلی ۲۰ واحد تولیدی در استان جلوگیری شده است گفت: در این واحدها تعداد  یک هزار و ۵۳۰ نفر به طور مستقیم مشغول کار بود.
سید عیسی حسنی افزود: در سال گذشته ۳۲ واحد اقتصادی بزرگ و کوچک احیا و اشتغال ۳۶۰ نفر به صورت مستقیم انجام شده است.
وی ادامه داد: تنها ۴ واحد به دلایل مشکلاتی تعطیل شده اند.
حسنی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۳۳ جلسه در این ستاد برگزار شده است و پیگیری و اجرای ۱۴۵ مصوبه در دستور کار قرار گرفته است اضافه کرد: مجموع جلسات برگزار شده در حوزه کارشناسی و ادارات و بانکها ۴۰۳ جلسه بوده است.
وی افزود: تعداد مصوبات ستاد قضایی اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری در استان ۴۹۵ ما مصوبه الزام آور و اکثراً اجرایی شده اند. معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در ادامه به بازدید از بنگاه های اقتصادی در استان اشاره کرد و گفت: ۱۱۵ بازدید در سال ۱۴۰۱ از بنگاه های اقتصادی در سطح استان انجام شده است.
وی اضافه کرد: در این رابطه ۱۲۰ پرونده تشکیل ۱۱۲ فقره از آنها مختومه شده اند و ۸ فقره از آنها جریانی است.
دبیر کمیته قضایی اقتصاد مقاومتی استان افزود: در راستای حمایت از سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی این ستاد ۴۱۰ فقره مکاتبه با ادارات سازمانها و بانکها و اشخاص داشته است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاری گفت: بسیاری از درخواست هایی که فعالان حوزه اقتصادی دارند درخواست وام، استمهال وام و مراحل دریافت مجوز که باید مستقیماً به معاونت امور اقتصادی استانداری مراجعه کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در پاسخ به سوالی در رابطه با انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی
 در سال جاری نیز گفت:  معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به عنوان دبیر ستاد قضایی انتخابات معرفی شده است.
حسنی اضافه کرد: گزارش هایی مبنی بر تبلیغات زودهنگام انتخابات به این دبیر خانه ارسال شده است که گزارش آنها باید به شورای نگهبان داده شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به موضوع خاصی که به عنوان یک فرهنگ غلط در استان نمایان است اشاره کرد و گفت: امروزه مردم در عزا و عروسی شان از اسلحه استفاده می کنند مردم خودشان را برای تاوان جرایمی که در زمان انتخابات رخ می دهد از قبیل تیراندازی، توهین ها و درگیری های رسانه ای آماده کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزود: در انتخابات گذشته در دورافتاده‌ترین شهرستان ها چنانچه فردی اقدام به تیراندازی می کرد، در کمتر از ۶ ساعت دستگیر می‌شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت