پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1402 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 136873

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد:

تخلف مدیران راهداری و راه وشهرسازی در حادثه یاسوج محرز است

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: بنا براین با بررسی‌های که دیروز صورت گرفت و حضور می‌دانی هیئت بازرسی سازمان بازرسی استان در نقطه حادثه خیز مذکور و شرکت در جلسه مدیریت بحران استان برای مدیران متخلف تشکیل پرونده شد و در حال بررسی است و نتیجه را به مردم هم اعلام می‌کنیم.

صدای جنوب:

محمد مهدی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بازرسی نامه‌های هشداری متعددی را در خصوص این نقطه حادثه خیز با دستگاه‌های متولی (راهداری و راه شهرسازی) مکاتبه کرده که این نامه‌ها هم موجود است.
وی افزود: در تاریخ ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ نامه‌های هشداری را به این دستگاه‌های متولی ارسال کردیم و به آن‌ها پیرامون همین نقطه حادثه خیز به لحاظ؛ فضاسازی، رعایت حریم و نقض قوانین و مقررات صورت گرفته هشدار دادیم و تأکید کردیم که باید این موارد اصلاح شود و به آن‌ها گفتیم که ممکن است این اتفاق بیفتد.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد: تخلف دو مدیرکل در حادثه خونین یاسوج محرز و برای آنها تشکیل پرونده شده است
صالحی در ادامه اضافه کرد: به این هشدار ما توجه نکردند و هشدار دیگری در تاریخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ به آن‌ها دادیم و گفتیم که حریم جاده یاسوج به شیراز حدفاصل سرآبتاوه تا پلیس راه (شیراز – یاسوج) به دلیل عدم رعایت حریم جاده و تصرف غیرقانونی آن توسط افراد، هر چه سریعتر آن را بررسی کنید و اصلاح امور انجام بدهید که متأسفانه مجدداً به هشداری‌های سازمان بازرسی توجه نکردند.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا براین با بررسی‌های که دیروز صورت گرفت و حضور می‌دانی هیئت بازرسی سازمان بازرسی استان در نقطه حادثه خیز مذکور و شرکت در جلسه مدیریت بحران استان برای مدیران متخلف تشکیل پرونده شد و در حال بررسی است و نتیجه را به مردم هم اعلام می‌کنیم.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد: تخلف دو مدیرکل در حادثه خونین یاسوج محرز و برای آنها تشکیل پرونده شده است
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: تخلف این مدیران صد درصدی محرز است، چرا که به هشدار‌های سازمان بازرسی توجه نکردند؛ چرا که اگر به هشدار‌های سازمان بازرسی توجه می‌کردند، این حادثه به این شکل اتفاق نمی‌افتاد.(کبنا)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت