پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1402 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 136887

استقبال مردم از کاندیداتور اصولگرا/ محمد باقر شریفی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت می شود

وی  از چهره‌های شناخته شده اصول گرا استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیدای دوازدهمین  مجلس  شورای اسلامی شهرستان گچساران شد.

محمد باقر شریفی برای کاندیدای دوازدهمین  دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.

وی  از چهره‌های شناخته شده اصول گرا استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیدای دوازدهمین  مجلس  شورای اسلامی شهرستان گچساران شد.

محمد باقر شریفی را فردی اصلح ، امانت دار ، پاک دست و مبارز با فساد عنوان کرد و گفت : ایشان فردی شناخته شده در تمام استان است که با حضورش در این انتخابات می توان انتخابی اصلح برای مبارزه با فساد ، تبعیض ، بی عدالتی دانست .

شریفی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: دو اصل را برای خود تعریف نمودم خدمت به جامعه و تحول خواهی برای جامعه، مردم از جریانات سیاسی هم اکنون در حال گریز هستند و من هنوز ایدئولوژی جریان اصولگرا را قبول دارم و لذا جریان سیاسی منفعت طلب را قبول ندارم.

وی با بیان اینکه «مردم گچساران روی منبع طلای سیاه نشسته‌اند ولی از آن بی بهره‌اند» افزود: یکبار هم که شده با تحقیق و شناخت کاندیداها را انتخاب کنید، به قول و قرارها و به قیافه و ظاهر کاندیدا نگاه نکنید، ببینید آیا کاندیدا برنامه دارد؟

وی گفت: برنامه‌هایی برای بعد از انتخابات تدارک دیده‌ایم که هیچ کدام از نمایندگان پیش از این، چنین برنامه جالبی را تدارک ندیده‌اند.

وی گفت: ما تاریخی می‌سازیم که کسی در رؤیا آن را نخواهد دید، گچساران را همچون کلان شهرهای بزرگ دردستورکار قرار میدیم، تا فرد بیکاری نداشته باشد و صنایعی اجرا خواهیم کرد اشتغالزا باشد.

شریفی مدیر کل سابق بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمدو از مدیران فعال و پاسخگو و وظیفه شناس استانداری گرچه در حوزه کاری ایشان بیشتری ارباب رجوع و مراجعات مردمی را داراست با این حجم کاری اما خستگی در چهره او هیچ وقت دیده نمی شود و با حوصله و بردباری و تواضع به همه خواسته ها شکایات و درخواستهاو درد دل های مردم گوش داده و تا حصول نتیجه درخواست ها و نام های مردمی را پیگیری می‌کند
بررسی بعمل امده و نظرسنجی مردمی حاکی از رضایتمندی مردم از عملکرد ایشان است. میزان رضایتمندی به گونه ایست که هیج کس ناراضی و ناامید از دفترکاری شریفی خارج نمیشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت