پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1402 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 137279

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب؛

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ارسلان خادمیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۳۲ نفر قاچاقچی، ۲۰ نفر معتاد و ۶ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۲۸ دستگاه انواع خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.
خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۵ نفر به جرم سرقت و ۱۳۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۶۱۳ مورد حکم جلب اجرا گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیردو شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت