پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1402 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 137338

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری شرکت نفت و گاز گچساران:لزوم تعیین خبرنگاری در حوزه نفت برای ارتباط و تعامل بیشتر با صدا و سیمای مرکز استان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری شرکت نفت و گاز گچساران: این انتظار را از صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، برای تعامل و پوشش اخبار نفت، خبرنگاری ویژه در این حوزه تعریف شود.

صدای جنوب؛

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری شرکت نفت و گاز گچساران: این انتظار را از صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، برای تعامل و پوشش اخبار نفت، خبرنگاری ویژه در این حوزه تعریف شود.
مهندس غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت طی نشستی که با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونان وی و جمعی از مدیران شرکت نفت گچساران در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: بی‌شک شما که روحیه امید را با انتشار خبرهای امیدبخش به جامعه پیرامون منعکس می‌کنید و فریاد رسای اقدامات انجام شده در حوزه فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید، می‌توانید با هم‌افزایی انگیزه مضاعفی برای نیروهای خدومی که در شرایط سخت مشغول خدمت هستند، باشید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گستره وسیع و مناطق صعب‌العبور مشغول خدمت هستند، اما اراده‌ای بسیار قوی برای انجام کار وجود دارد.
وی تصریح کرد: این اراده آنقدر قوی بوده که پس از چهل و اندی سال کماکان صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه تهدیدها، فعال و خستگی‌ناپذیر به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

وی با تشریح اجمالی فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: شرکت نفت و گاز گچساران دارای ۳ مسئولیت اصلی تولید نفت و گاز کشور، رسیدگی به نیروی انسانی و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که برای تحقق دو مسئولیت اصلی باید به محیط پیرامونی خود نگاه مثبت داشته باشیم
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای استان می‌طلبد این اقدامات و عملکردها برای مردم و افکار عمومی تبیین شود.
مهندس کمالی خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم اقدامات و فعالیت‌هایمان باارزش و محتوا باشد و در این راه به کمک صدا و سیما در قالب تولیدات مختلف نیاز داریم.
وی از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت فعالیت‌های نفت و گاز گچساران در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این سامانه اقدامی خوب در راستای تشریح مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت و گاز گچساران برای افکار عمومی و رسانه‌ها است.
مهندس کمالی افزود: البته اقدامات نفت در برابر عظمت و خواست مردم ناچیز است اما ما باید عملکرد خود را به ثبت برسانیم تا حقانیت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی روشن شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پایان تاکید کرد: یک بخش مهم دفاع از عملکرد و اقدامات نفت می‌تواند توسط صدا و سیما انجام شود و ما این انتظار را داریم خبرنگاری در حوزه نفت با رعایت الزامات صدا و سیما تعریف شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این سازمان برای ساخت سرود و نماهنگی غرورآفرین از زحمات کارکنان صنعت نفت گچساران خبر داد.

آمادگی صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت سرودی غرورآفرین از زحمات کارکنان نفت گچساران
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد طی جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران که در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود گچساران قلب تپنده نفت ایران است، مبالغه و تعارف نیست و این لقب به خودی خود اتفاق نیفتاده است.
رئوف تصریح کرد: بدون اغراق صنعت نفت دین خود را به انقلاب اسلامی چه در سال‌های مبارزاتی قبل از پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس ادا کرده است.
وی بیان داشت: نقش کارکنان و مدیران در صعنت نفت به ویژه نفت گچساران در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی عملکرد نفت برای افکار عمومی عنوان کرد: ما منکر تلاش دیگر بخش‌های اقتصادی در رونق اقتصاد کشور نیستیم اما نفت جایگاه ویژه‌‌ای دارد که باید برای جامعه تبین شود.
وی ادامه داد: اقدامات بزرگ و قابل توجهی در نفت انجام شده که هرکدام می‌تواند سوژه خبری مهمی در رسانه‌ها باشد که باید با همکاری و تعامل این مهم انجام شود.
رئوف گفت: دشمن جنگی تلفیقی و شناختی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و این جنگی رسانه‌پایه است که می‌طلبد در این میدان قدرتمند عمل کرد.
وی افزود: اگر بتوانیم روایت‌های مناسبی تبیبن کنیم، افکار عمومی نسبت به خدمات نظام به ویژه در نفت آگاه شده و امیدواری به جامعه تزریق می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز استان این آمادگی را دارد که نسبت به ساخت سرود و نماهنگی غرورآفرین از زحماتی که در صنعت نفت گچساران کشیده می‌شود، اقدام کند.
وی افزود: این سرود با هدف پخش در شبکه‌های ملی و با تراز ملی ساخته خواهد شد.

رئوف در خصوص پخش زنده مسابقات ورزشی از جمله بازی‌های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: زیرساخت‌های لازم از جمله فیبر نوری باید در مجموعه ورزشی ایجاد شود تا امکان پخش زنده تسهیل شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت