پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1402 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 137629

فاجعه در فروشگاه رفاه یاسوج در آستانه سفر رئیس‌جمهور + ( مستندات )

فروشگاه رفاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد دست به اقدامی زده که مایه تعجب و شگفتی همگان شده است.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌ های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد. همواره رسالت اصلی این فروشگاه تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازلترین قیمت بوده است.

فروشگاه زنجیره ای رفاه قرار است به دلیل تعدیل نیرو بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان خود را در فروشگاه های سراسر کشور اخراج کند، موضوعی که در رسانه های ملی و بین المللی نیز به آن پرداخته شده است.

به تبع این تصمیم تاکنون ۸ نفر از کارکنان باسابقه فروشگاه رفاه یاسوج که مستندات آنها به این خبر پیوست شده است از کار اخراج شده اند و قرار است ۱۶ نفر دیگر نیز به زودی از کار برکنار شوند.

در میان اخراج شدگان فروشگاه رفاه یاسوج نام افرادی با سابقه ۲۹ سال خدمت به چشم می خورد که جای بسی تعجب و شگفتی دارد.

به گفته کارکنان فروشگاه رفاه یاسوج، این فروشگاه زنجیره ای از یک سو نیروهای باسابقه خود را اخراج می کند و از سوی دیگر نسبت به استخدام و بکارگیری برخی افراد روی آورده است که باز هم جای سوال دارد.

کارکنان اخراج شده فروشگاه رفاه یاسوج تاکنون برای بازگشت به کار خود با مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد نامه نگاری هایی را انجام داده اند و مسئولان مربوطه از جمله فرماندار بویراحمد در نامه ای به مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان خواستار بازگشت به کار این نیروها شده است اما نتیجه ای در بر نداشته است.

اکثر کارکنان اخراجی فروشگاه رفاه یاسوج متاهل و دارای فرزند هستند که بیکاری آنها در این شرایط سخت اقتصادی تبعات منفی و مشکلات زیادی را برای خانواده های آنان به همراه دارد.

کارکنان فروشگاه رفاه یاسوج که در خطر اخراج از کار قرار دارند در تکاپو هستند تا در آستانه سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد صدای مظلومیت خود را به گوش آیت الله رئیسی برسانند.

فروشگاه رفاه شعبه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد زیر نظر استان فارس اداره می شود.

فاجعه در فروشگاه رفاه یاسوج در آستانه سفر رئیس جمهورفاجعه در فروشگاه رفاه یاسوج در آستانه سفر رئیس جمهور

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت