پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 تیر 1402 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 137646

برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس جمهور و هیات دولت هفته آینده میهمان مردم استان هستند.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین فعالیت دارند به همین دلیل مقام معظم رهبری ارزش خاصی را به این حوزه دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار بود این هفته میزبان دولت باشیم که سفر آفریقا پیش آمد رسما اعلام می‌کنم روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر میزبان دولت سیزدهم هستیم.

وی بیان کرد: صبح دوشنبه میزبان رئیس جمهور و تعدادی از وزارء هستیم و بعد از استقبال از فرودگاه یاسوج، دیدار مردمی در جمع مردم مرکز استان و یکی از شهرستان‌های کم برخوردار برنامه‌ریزی شده که بهمئی انتخاب شد.

احمدزاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای حوزه عشایری گفت: قرار شد یک برنامه برای عشایر گذاشته شود که خودمان پیشنهاد دادیم برنامه‌ریزی برای حوزه عشایر کشور در استان انجام شود و در مارگون جشنی با حضور رئیس‌جمهور برگزار و برنامه های حمایتی از عشایر آنجا مطرح می‌شود سپس در گچساران دو پروژه پتروشیمی و سد چم شیر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور سپس به یاسوج بازخواهند گشت و کارخانه قند افتتاح می‌شود، گفت: به دلیل گرمای هوا سخنرانی در بعدازظهر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی خواهد بود و رئیس جمهور در جمع مردم بویراحمد سخنرانی خواهند کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز دوم(سه‌شنبه) محور پاتاوه به دهدشت افتتاح می‌شود، سپس رئیس‌جمهور عازم شهرستان بهمئی می شود و بعد از افتتاح بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان  و اختصاص تجهیزات، در جمع مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: رئیس جمهور مجددا به مرکز استان برمی‌گردند و در بعدازظهر سه‌شنبه نشست شورای اداری و به صورت همزمان نشست با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برگزار و تولیدکنندگان صحبت می کنند، سپس مبادله بین سرمایه‌گذاران دستگاه‌ها و استانداری انحام می‌شود و رسما کلنگ‌زنی پروژه‌های بزرگ انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان پروژه‌های گردشکری و سایر پروژه‌ها افتتاح می‌شود، ضمن اینکه پتروپالایشگاه گچساران با سرمایه‌گذاری ۲.۵میلیارد دلار سرمایه اولیه و با حضور ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی، همچنین پتروشیمی چرام با سرمایه گذاری بانک‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: در بویراحمد مخزن گازی مختاری کلنگ‌زنی می‌شود، کلنگ سد سقاوه هم در مارگون به زمین زده خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت