پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1402 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 138338

روزهای پرکار استاندار کهگیلویه وبویراحمد در تهران

سیدعلی احمدزاده این روزها در مرکز کشور در حال پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور در دیدار با وزرا و اخذ دستورات ویژه است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با چهار نفر از وزیران و ۲ نفر از معاونین وزرا دیدار کرد.
سید علی احمدزاده در این دیدارهای نتیجه‌ بخش در تهران برای پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد.
استاندار با محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سیاوش احمدی میرقائد رئیس سازمان امور عشایر کشور دیدار کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام گرفت پیگیر مصوبات دور دوم سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان بود.
دیدار و بدرقه تیم ملی هندبال اعزامی به مسابقات جهانی در فرودگاه امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های استاندار کهگیلویه وبویراحمد بود.
رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم روزهای ۲۶ و ۲۷ تیره ماه ۱۴۰۲ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و این روزها سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد پیگیر اجرا و عملیاتی کردن مصوبات دور دوم سفر در مرکز کشور هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت