پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1402 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 138421

تردد بیش از ۷۵۰ هزار خودرو در جاده‌های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوربین‌های نظارتی مرکز راه‌ها بیش از ۲۸ هزار سرعت غیرمجاز ثبت کرده است.

به گزارش صدای جنوب  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تردد بیش از ۷۵۰ هزار خودرو در جاده‌های این استان طی تعطیلات اخیر خبر داد و گفت: از دهم تا سیزدهم مرداد ماه ۱۴۰۲ با توجه به تعطیلی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از سوی هیئت دولت ۷۵۲ هزار تردد وسیله نقلیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.
وی اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۳ درصدی داشت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی این مدت بیشترین تردد روزانه در محور «یاسوج _ اصفهان» با ۲۸ هزار و ۱۷۰ وسیله به ثبت رسیده است.
محمدی افزود: محور یاسوج _بابامیدان با ۲۱ هزار و ۴۷ دستگاه خودرو دومین محور پرتردد و محور گچساران _ بابامیدان با ۱۸ هزار و ۸۰۰ تردد در رده بعدی بوده است.
عابد محمدی عنوان کرد: در این مدت بیشترین تخلفات سرعت متوسط در محور گچساران – دهدشت (خیرآباد) با سهم ۱۵ درصد و بیشترین تخلفات سرعت لحظه‌ای در محور یاسوج – بابامیدان (تونل ۵) با سهم ۱۳ درصد به ثبت رسید.
این مسوول به فعالیت ۱۹ سامانه ثبت تخلف سرعت در محور‌های استان اشاره کرد و افزود: همچنین ۶۷ درصد تخلفات مربوط به تخلف سرعت لحظه‌ای و ۲۳ درصد مربوط به تخلفات سرعت متوسط است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت