پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1402 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 138429

قهرمانی تیم دادرس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در مسابقات استانی المپیاد آماده

صدای جنوب: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت تیم‌های شهرستانی در بخش خواهران امروز به کار خود پایان داد. وی گفت: مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده دادرس در بخش خواهران با حضور تیم‌های برتر ۶ شهرستان استان و به مدت یک روز برگزار شد. […]

صدای جنوب:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت تیم‌های شهرستانی در بخش خواهران امروز به کار خود پایان داد.


وی گفت: مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده دادرس در بخش خواهران با حضور تیم‌های برتر ۶ شهرستان استان و به مدت یک روز برگزار شد.


کاظم فلاحی دوست افزود: در این مسابقات، دانش آموزان پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:هدف از اجرای این طرح، دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر و این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.


فلاحی دوست با اشاره به اینکه تیم‌های برتر خواهران و برادران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند، اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج در روز اول و در بخش خواهران: شعب کهگیلویه، گچساران و بهمئی به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و شعبه چرام نیز موفق به کسب جام بشردوستی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت