پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1402 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 138477

ساخت کانال هدایت آبهای سطحی با اعتبار ۸۵ میلیارد از سوی اداره خدمات مهندسی نفت گچساران

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: کانال هدایت آبهای سطحی با اعتباری به میزان ۸۵ میلیارد ریال توسط اداره خدمات مهندسی در حال ساخت است.

صدای جنوب؛

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: کانال هدایت آبهای سطحی با اعتباری به میزان ۸۵ میلیارد ریال توسط اداره خدمات مهندسی در حال ساخت است.

ابوالحسن غلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ساخت کانال‌ هدایت آبهای سطحی نقش مهمی در جلوگیری از بروز خسارت‌‌های ناشی از سیلاب‌ دارد، افزود: طی سال‌های گذشته و در هنگام‌ فصل بارش در برخی مناطق مسکونی نفت و شهرستان خسارت‌هایی وارد شده که باعث نگرانی و گلایه‌مندی به حق ساکنان این مناطق شده بود.

وی افزود: با بررسی موضوع و حضور کارشناسان حوزه خدمات مهندسی نفت گچساران در برخی مناطق از جمله حدفاصل منازل مسکونی کوی مدرس و منازل شخصی همشهریان، کار ساخت کانال هدایت سیلاب آغاز شده است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: این کانال آب‌های فصلی در فصل بارش را تا کانال کناری ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران هدایت کرده و از آنجا نیز سیلاب کنترل شده به کانال مقابل فرمانداری مهار می‌شود.

غلامی در خصوص جزئیات این طرح گفت: این کانال با اعتباری به میزان ۸۵ میلیارد ریال به طول ۸۰۰ متر، ۲ و نیم متر عرض و کف با دیواره ۲ متری از سطح کانال توسط اداره خدمات مهندسی در حال ساخت است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد این کانال ساخته شده و به زودی با پایان یافتن آن، دغدغه ساکنان مناطق پیرامونی آن برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کار اصلاح و گسترش کانال‌های هدایت آب‌های فصلی و سیلاب در فصول بارش تدوام داشته و در این راستا اصلاح و ساخت کانال‌های اطراف فرودگاه گچساران برای مهار سیلاب‌های فصلی پیش‌بینی شده و به زودی انجام می‌شود.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پایان از حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل که با حساسیت ویژه حامی و پیگیر اجرای چنین پروژه هایی هستند قدردانی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت