پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1402 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 138518

بازدید سرزده معاون امور عمرانی استانداری از  اداره کل نوسازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بطور سرزده از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بازدید کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بطور سرزده از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بازدید کرد.

علی محمد روستا ضمن خداقوت به کارکنان این اداره گفت: حجم زیادی از کارها بر عهده اداره کل نوسازی مدارس است که نکاتی جهت افزایش کمیت و کیفیت طرح هایی که در دست انجام دارند را تاکید کردیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: در حاشیه شهر یاسوج مشکل کمبود فضای آموزشی وجود دارد پول برای ساخت مدرسه وجود دارد اما با مشکل زمین مواجه هستیم و قرار است جلسه ای با اداره کل راه و شهرسازی برگزار و چند قطعه زمین برای ساخت مدرسه در حاشیه مرکز استان اختصاص داده شود.
وی عنوان کرد: در صورتی که راه و شهرسازی زمین در اختیار نوسازی مدارس قرار دهد به زودی کلنگ ساخت چند مدرسه جدید به زمین زده می شود تا از تراکم جمعیت و دانش آموز در کلاس های درس کاسته گردد.
روستا ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که صورت گرفت در سفر دور دوم دولت به استان مبلغ چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال جهت جمع‌آوری مدارس سنگی اختصاص داده شد که مانند مدارسی کانکسی جمع‌آوری شوند.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برای هفته دولت پروژه های بزرگی در اداره کل نوسازی مدارس آماده بهره برداری هستند.
روستا عنوان کرد: دولت سیزدهم عزم خود را برای ساماندهی وضعیت آموزشی و سرانه مدارس جزم کرده است.
وی بیان کرد: یک خیر در استان ۱۵ مدرسه در نقاط مختلف استان احداث کرده که از این خیر دعوت کردیم برای رفع مشکل فضای آموزشی استان نیز به مانند گذشته در کنار نوسازی مدارس استان باشد.

حسینی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس هم استان گفت: در مهر ۱۴۰۲ حدود ۸۰ مدرسه با ۳۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف استان افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد؛ سرانه مدرسه و فضای آموزشی در استان ۵ و در بعضی  از مناطق کمتر از ۵ و و در جای دیگر نرمال میباشد

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت