پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1402 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 138908

آغاز فعالیت پایگاه دولتی انتخاب رشته کنکور سراسری در شهرستان کهگیلویه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از آغاز فعالیت پایگاه دولتی انتخاب رشته کنکور سراسری در شهرستان خبر داد.

کردند. دای جنوب:

 به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از آغاز فعالیت پایگاه دولتی انتخاب رشته کنکور سراسری در شهرستان خبر داد.

فاطمی زاده با اشاره به بخشنامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش گفت:به منظور ایجاد وحدت رویه در روند ارائه خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری به دانش آموزان و خانواده ها پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در دهدشت دایر شد.

وی به تشریح اهداف برپایی این پایگاه ها پرداخت و گفت:ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور به دانش آموزان توسط مشاوران متخصص،متعهد و مجرب،کمک به دانش آموزان در جهت اشنایی با ویژگی های شخصیتی،استعداد و علاقه خود،کمک به دانش آموزان در جهت شناسایی مشاغل و رشته های دانشگاهی و..از جمله اهداف ایجاد این پایگاه های انتخاب رشته کنکوری می باشد.

مدیر آموزش و پرورش افزود:این پایگاه ها زیر نظر معاونت پرورشی واحد مشاوره شهرستان همزمان با سراسر کشور با همکاری مشاوران مجرب و توانمند تحصیلی شهرستان کهگیلویه در محل دارالقران به ارائه خدمات مشاوره ای و تحصیلی می پردازد.

سید علی موسوی عارف رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه در حاشیه بازدید از پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری گفت:انتخاب رشته تحصیلی یکی از مهمترین اقداماتی است که دانش آموزان برای سرنوشت تحصیلی خود انجام می دهند.

موسوی عارف ضمن تشکر و قدر دانی از همکاری اداره آموزش و پرورش دهدشت گفت:فرزندان جانباز معزز زیر ۲۵درصد می توانند جهت انتخاب رشته کنکور سراسری به این پایگاه مراجعه کنند.

الیاس اذرکمان معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان کهگیلویه در نشست با مشاوران پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری گفت:با توجه به دغدغه اولیا و دانش آموزان برای انتخاب رشته کنکور سراسری و بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش این پایگاه ها در سراسر کشور دایر گردید که با استقبال خوبی از طرف والدین و دانش آموزان مواجه شد.

حامد دیبا کارشناس مشاوره و مسئول پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری شهرستان کهگیلویه گفت:این پایگاه ها فرصت مناسبی برای اولیا و دانش اموزان است که از ظرفیت و پتانسیل مشاوران با تجربه و حرفه ای زیر نظر آموزش و پرورش استفاده کنند و با انتخاب درست تصمیمات مهم برای آینده تحصیلی و شغلی خود بگیرند.

 وی افزود:این پایگاه تا پایان فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری دایر و به دانش آموزان توصیه می شود در انتخاب مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری دقت لازم را داشته باشند.دیبا در پایان از همکاری آقایان محمدشفیع زارعی،اردشیر رسایی،محمودشاکری،دکتر آخش،سرکار خانم مریم مسکینی و..مشاوران انتخاب رشته این پایگاه تشکر و قدر دانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش ،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،معاون پرورشی و تربیت بدنی،کارشناسان اداره آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران از پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری بازدید و روند انتخاب رشته کنکور سراسری دانش آموزان را بررسی کردند. 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت