پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 شهریور 1402 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 138993

فرماندار شهرستان کهگیلویه:

خدمتگزاری به مردم از شاخص های دولت سیزدهم است

سید عبدالعزیز موسوی اصل افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگمردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جانفشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم حرکت خود را آغاز کرد.

صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دهدشت ضمن تشکر از امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهر دهدشت اظهار داشت و گفت:در تاریخ هر ملتی فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

سید عبدالعزیز موسوی اصل افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگمردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جانفشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم حرکت خود را آغاز کرد.

وی افزود:در این میان شهادت دو شخصیت فداکار اسلام شهیدان رجایی و باهنر که به آتش کین منافقین کوردل سوختند فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشوده است.

فرماندار کهگیلویه در ادامه افزود:علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرالها به دستور عهده دار امور شد ،این دولت ار آن دوره بحرانی بیشترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهاد تقدیم کرد.

موسوی اصل تصریح کرد:دولت سیزذهم در حالی سکان مدیریت کشور را به دست گرفت که کسری بودجه بیش از ۳۰۰ هزار میلیاردی،خزانه منفی ۴۴ هزار میلیاردی و آوار مصائب کشور که قوی ترین آن کرونا بود میراثی شد که روی دوستان رئیسی و دولتمردان تازه نفس افتاد.

مقام عالی دولت در شهرستان کهگیلویه بیان داشت:رشد اقتصادی در دهه ۹۰ به طور میانگین حدود صفر درصد بود اگر رشد اقتصادی کشور را نبض پیکر اقتصادی کشور بدانیم در واقع یک جسد بی جان و روح و در واقع مرده تحویل دولت سیزدهم شد و کار دولت جدید در ۱۲ مرداد با این شرایط سخت آغاز شد.

موسوی اصل گفت:دولت سیزدهم با شعار مردمی بودن ،جهادی بودن و انقلابی بودن بدون هیچ گونه فرصتی ،یعنی فرصتی که معمولا سال اول هل دولتی بایستی داده می شد تا سوار بر کار شود و مسولان مورد نظر خود را انتخاب کند و اینکه چندان محل ایراد و نقد قرار نگیرد چنین فرصتی را هم نداشت‌.

رئیس شورای اداری با بیان اینکه شرایط کشور سخت بوده و هرچه زودتر باید اقدامات جدی انجام می شد بیان داشت و گفت:نگاهی به کارنامه دولت در این ۲ سال نشان می دهد دولت با تمام ضعف ها و نقد های وارد،توانسته است اقدامات مهمی در کشور به سرانجام برساند.

سید عبدالعزیز موسوی اصل گفت: دولت سیزدهم در دو سال گذشته توجه ویژه ای به شهرستان کهگیلویه داشته است وی با تاکید بر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت با محوریت خانواده‌های معظم شهدا تصریح کرد: مدیران اجرایی باید در هفته دولت دستاوردها را برای مردم بصورت شفاف و امیدوارانه بازگو کنند.

فرماندار کهگیلویه افزود: خدمتگزاری به مردم در رأس بر‌نامه‌های دولت‌مردان است و خدمتگزاری به مردم از شاخص های دولت سیزدهم است.

وی بزرگترین مزیت دولت سیزدهم را اقدام جهادی دولت و اعتماد مردم به این امر برای برون رفت از مشکلات برشمرد و افزود: بر همین اساس مدیران دستگاهها باید صادقانه در بین مردم حضور یابند تا افعالشان برای مردم الگو باشد.

این مسول عنوان کرد: رویکرد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان طی یکسال گذشته مبتنی بر تلاش و استفاده از ظرفیت ها بوده است و در این راستا به یاری خدا وند بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و عمرانی با توجه متوازن به بخش ها بر طرف شد اما با این وجود برخی نقاط ضعف هنوز وجود دارد و باید تلاش کرد که نقاط ضعف به قوت تبدیل کرد.

وی مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت در کهگیلویه را ۱۷۲ پروژه عنوان و تصریح کرد: این مجموع ۱۴۰پروژه افتتاحی و ۳۲ پروژه کلنگ‌زنی هستند.

موسوی اعتبارات پروژه‌های افتتاحی را بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان و پروژه‌های کلنگ‌زنی را ۲۲۱ میلیاردتومان عنوان کرد.

موسوی در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی و نیز حقیقی در بیان دستاورد‌های مختلف دولت گفت:امیدواریم ‌با وحدت و انسجامی که در این شهرستان وجود‌ دارد شاهد آبادانی بیشتر شهرستان باشیم.

برپایه همین گزارش میزخدمت ادارات باهمکاری فرمانداری وبسیج ادارات درمصلی دهدشت به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت