پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1402 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 139244

نشست اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان با مدیرکل امور مالیاتی استان‌کهگیلویه و بویراحمد

اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان در دوازدهمین روز از شهریورماه میزبان مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد بودند.

صدای جنوب؛

اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان در دوازدهمین روز از شهریورماه میزبان مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد بودند.

محمد علی کرمی‌فرد رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این نشست اظهار داشت: شورای شهر در طول ۲ سال فعالیت به صورت جد در بحث توسعه فضای سبز شهری فعالیت دارد.

وی با اعلام اینکه ۱۰۸ میلیارد تومان بودجه در سال گذشته برای شهرداری مصوب شد که ۸۹ میلیارد آن وصول شد عنوان کرد: بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

کرمی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۰ پروژه در سطح شهر در حال اجراست گفت: هر پیمانکاری پروژه خود را به نحو مطلوب، با کیفیت مناسب و زودتر از موعود مقرر به انجام رساند به نحو شایسته از سوی شهرداری حمایت خواهد شد.


مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فنی‌ترین و فعالترین همکاران شهرستان و استان در بخش آلایندگی فعالیت خواهند داشت و این بخش را با کیفیت و جد پیگیری خواهند کرد گفت: در کمتر از ۳ ماه آینده ارقام خوبی در بخش آلایندگی حسابرسی خواهند شد و بخش عمده‌ای از آن سهم شهرستان گچساران خواهد بود تا شهری زیبا و در شان شهروندان ساخته شود.

میلاد فرخان در ادامه با بیان اینکه اثر مالیات در استان ما به وضوح مشخص است، گفت: عوارض توزیع شده بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر در سال مالیاتی گذشته نسبت به سال قبل آن رشد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: شهرداران و دهیاران باید برای مردم تبیین کنند که از محل اعتبارات ارزش افزوده چه خدماتی به مردم ارائه داده‌اند.

فرخان تاکید کرد: بخش زیادی از فرارهای مالیاتی در استان شناسایی و وصول شده است و این استان کم ترین فرار مالیاتی را در حال حاضر دارد.

وی افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در موفقیت اداره‌کل مالیاتی استان داشته و ضمن تاکید بر رعایت قوانین مالیاتی و عدالت مالیاتی، رضایت مردم مدنظرشان بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: درآمدهای مالیاتی پاک‌ترین، بهترین و سالم‌ترین درآمدی است که به خزانه دولت واریز می‌شود.

فرخان تصریح کرد: اتاق مشاوره مالیاتی در ادارات سه شهرستان یاسوج، کهگیلویه و گچساران راه اندازی شده است.

تقدیر از کار جهادی مجموعه شهرداری و شورای شهر در ساخت و تعریض بلوار مالیات و هزینه کرد عوارض آلایندگی پرداخت شده از سوی اداره مالیاتی به شهرداری در سرفصل‌های تعیین و تعریف شده از دیگر مواردی بود که در این نشست عنوان شد.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران در جهت تعامل با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دوگنبدان با اهدا لوح تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت