پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1402 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 139384

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

در روز اربعین حسینی ۷ هزار پرس غذای گرم میان عزاداران و خانواده های نیازمند توزیع شد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در دهدشت گفت: حماسه پیاده روی اربعین حسینی تمدن ساز و تمدن سوز است و انشاءالله روزی به تمدن منحط غرب پایان می دهد. 

صدای جنوب:

حجت الاسلام بهادری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین تمدن ساز و تمدن سوز است و انشاءالله روزی به تمدن منحط غرب پایان می دهد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: اربعین حسینی تجلی قدرتی است که دلهای مومنین،شیعیان را دور خودش جمع کرده است.

وی تصریح کرد: اربعین حسینی بزرگترین تجمع و ،شگفت انگیزترین تجمع در سراسر عالم خلقت هست. تجمعی که رعب و وحشت را در دل سپاه شکسته دشمن انداخت.

وی در ادامه بیان کرد،بیش از صد موکب و ایستگاه صلواتی در شهر دهدشت،بخش های سوق،قلعه رئیسی،دیشموک و دهستان ها و روستاهای شهرستان توسط هیات های مذهبی و خانواده های مذهبی در کوچه و معابر و مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برپا شد.

 

بهادری اظهار داشت،در روز اربعین حسینی هفت هزار پرس غذای گرم توسط موکب داران و روضه های خانگی در بین عزاداران و خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت