پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 شهریور 1402 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 139490

پاسخ منفی مردم کهگیلویه و بویراحمد به فراخوان ضدانقلاب در سالگرد درگذشت مهسا امینی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: الحمدالله در استان کهگیلویه و بویراحمد در سالگرد مرگ «مهسا امینی» هیچ گونه اتفاقی نیفتاد و مشکلی در سطح استان ایجاد نشد.

صدای جنوب:

با وجود تبلیغات و فراخوان وسیع رسانه‌های معارض و معاند برای برگزاری اعتصاب و اعتراض سراسری در سالگرد درگذشت “مهسا امینی” مردم ایران با حضور نیافتن در میادین و خیابان های شهرها به این فراخوان ها پاسخ منفی دادند. در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ گونه اتفاقی نیفتاد و سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی و امنیتی استاندار در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در این باره توضیحاتی داده که در ادامه آن را می‌خوانید.
هاشمی‌مهر (معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد) گفت: الحمدالله در استان کهگیلویه و بویراحمد در سالگرد مرگ «مهسا امینی» هیچ گونه اتفاقی نیفتاد و مشکلی در سطح استان ایجاد نشد.
این مسئول سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع دهدشت اشاره کرد و گفت: تعدادی جوان در چهار راه شهید مفتح (معروف به آقا شیروان) به یکباره جمع شدند که با حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی ۱۵ نفر از آنها دستگیر و مابقی آنها شناسایی شدند.
وی بیان کرد: در پی سالگرد مرگ مهسا‌امینی از ساعت ۲۱:۱۵‌ امشب تعداد اندکی از اغتشاشگران به صورت هدایت شده با حضور در چهارراهی واقع در خیابان مفتح شمالی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با سنگ‌اندازی و پرتاب نارنجک دستی باعث اخلال در نظم عمومی شدند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این افراد با حضور به‌موقع نیرو‌های انتظامی و نظامی به سمت بافت تاریخی متواری شدند که آنجا به درگیری با عوامل نظامی و انتظامی پرداختند و بعد از دقایقی این درگیری پایان یافت.
هاشمی‌مهر با بیان اینکه هیچ گونه درگیری و زخمی در سطح استان به ویژه شهر دهدشت نداشتیم، گفت: این افراد به یک مرتبه در این چهارراه جمع شدند و به دلیل حضور نیروهای نظامی و انتظامی خیلی زود آنها را متفرق کردند و الحمدالله هیچ مشکلی هم پیش نیامد.
وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که به شایعات و حرف‌های بی‌اساس و غیررسمی توجه نکنند و مطالب را از رسانه‌های رسمی و منابع رسمی دنبال کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: الحمدالله در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه اتفاقی نیفتاد و از دستگیر شدگان چهارراه شهید مفتح شهر دهدشت ۱۳ نفر مرد و دو نفر از آنها هم زن بود.
هاشمی بیان کرد: هم اکنون جو امنیتی شهر دهدشت هم مانند دیگر شهر‌های استان با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی آرام است.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت