پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1402 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 139572

۱٠٠نفر از قاریان،ذاکران و مبلغین در روز آغاز امامت امام زمان عج در کهگیلویه تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور،امام جمعه،مدیر کل تبلیغات اسلامی،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی از قاریان،مبلغین و مبلغات و ذاکران اهل بیت ع تجلیل بعمل آمد.

صدای جنوب:

طی مراسمی با حضور،امام جمعه،مدیر کل تبلیغات اسلامی،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی از قاریان،مبلغین و مبلغات و ذاکران اهل بیت ع تجلیل بعمل آمد.
در این آئین حجت‌الاسلام بهادری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه،ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان عج،گفت:انـدیـشـه مـهـدویـت در مـذهـب تـشـیـع، بـه دلیـل مـسـئله امـامـت و جایگاه اعتقادی آن، که در فرهنگ شیعه، تداوم رسالت است، جایگاه رفیعی دارد.
وی در ادامه تصریح کرد:ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، شکوفاترین فصل تاریخ انسانیت است؛ دورانی که وعده های خداوند درباره خلافت مؤمنان و امامت مستضعفان و وارثت صالحان تحقق می یابد و جهان با قدرت الهی آخرین پرچمدار عدالت و توحید، صحنه شکوه مندترین جلوه های عبادت پروردگار می شود.
در ادامه حجت‌الاسلام وحدانی امام جمعه شهر دهدشت گفت،تبلیغ و اطلاع رسانی دینی؛در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته؛ چرا که دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام بوده و در صدد القای بی هویتی بر جامعه جهانی، به ویژه جهان اسلام است.
وی در جمع فعالان تبلیغ و قرآنی تصریح کرد،رساندن پیام های زندگی آفرین خداوند، رسالتی بزرگ است که دست های یاری دهنده همگان را می طلبد.
امام جمعه دهدشت در پایان اظهار داشت،
یکی از برنامه های پرشکوه مبلغان دین در اطلاع رسانی دینی، انتقال پیام ها و مفاهیم انسان ساز اهل بیت علیه السلام است؛ سخنانی که هر کدام به سان کلیدهایی طلایی، می توانند گشاینده بسیاری از درهای بسته و برون آورنده انسان از بن بست های زندگی باشند.
در پایان این مراسم،از صد نفر از قاریان،برندگان مسابقه مفاهیم قرآنی،روحانیون و ذاکران اهل بیت علیهم السلام تجلیل شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت