پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مهر 1402 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 139593

اقتدار و آرامشی که به جامعه و مردم هدیه داده می شود/ فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه مقتدر و پای کار

روزی نیست که خبرگزاری ها وسایت های کهگیلویه از عملکرد درخشان فرمانده انتظامی این شهرستان مطلبی ننویسند، روزگذشته بود که خبر ازتوقیف خودروی حامل آرد و کود شیمیایی داده شد حالا دستگیری سارقی با چندین فقره سرقت سیم و کابل برق تازه ترین خبر از سبزپوشان نیروی انتظامی کهگیلویه است.

صدای جنوب:

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.
 موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.
  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد قیچی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط کردند خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد..
برهمین اساس، روزی نیست که خبرگزاری ها وسایت های کهگیلویه از عملکرد درخشان فرمانده انتظامی این شهرستان مطلبی ننویسند، روزگذشته بود که خبر ازتوقیف خودروی حامل آرد و کود شیمیایی داده شد حالا دستگیری سارقی با چندین فقره سرقت سیم و کابل برق تازه ترین خبر از سبزپوشان نیروی انتظامی کهگیلویه است.
عملکردی که علاوه بر نشان دادن اقتدار نیروی انتظامی موجب آرامش جامعه ومردم خواهد شد.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت