پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1395 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 13960

بیانیه جمعی از احزاب وفعالان سیاسی کهگیلویه

انتقاد شدید از دکتر ایلامی و حمایت قاطعانه از فرماندار کهگیلویه/ایلامی به سیاستهای دولت تدبیر و امید اعتقادی ندارد

انتصاب مدیرانی که در دولت گذشته نیز بر مسند امور بوده اند و اینک نیز حتی ارتقا یافته اند،چیزی نیست که بتوان براحتی از آن چشم پوشید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جمعی از احزاب وفعالان سیاسی کهگیلویه به انتصابات اورنگ ایلامی درحوزه بهداشت ودرمان واکنش نشان دادند.

متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویر احمد
سلام علیکم
مردم ایران در سال نود و دو با انتخاب دکتر روحانی،بار دیگر بر عقلانیت سیاسی،تداوم اصلاحات و قانونمندی تاکید نمودند.
حمایت میلیونی مردم از جناب دکتر روحانی،حمایت از شعارها و برنامه های ایشان بود.برنامه هائی چون توسل به قانون،چرخیدن چرخ زندگی مردم،تعامل مثبت با جهان، طرح تحول سلامت و…….
و البته در این میان،طرح تحول نظام سلامت،با استقبال شدید مردم روبرو شد و حمایت ویژه علما و مراجع معظم تقلید و بخصوص حمایت مقام معظم رهبری را درپی داشت.
بدیهی است که انتطار عاقلانه این است که،مدیران و مجموعه مدیران اجرائی،به گونه ای انتخاب شوند که مجری این برنامه ها و شعارها باشند. انتخاب مدیرانی که مخالف برنامه های دولت بوده و اعتقادی به این شعارها و برنامه ها ندارند،در واقع نوعی دهن کجی به مردمی است که به این برنامه ها دل بسته بودند….انتصاب مدیرانی که در دولت گذشته نیز بر مسند امور بوده اند و اینک نیز حتی ارتقا یافته اند،چیزی نیست که بتوان براحتی از آن چشم پوشید.
حضور سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد،یکی از این انتصاباتی است که انرا خلاف مصالح مردم و دولت میدانیم.
با این همه سکوت کردیم که عملکرد ایشان را ارزیابی نمائیم.اما تحولات اخیر در زیر مجموعه مدیریتی ایشان ،بیش از پیش نشان داد که سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرای سیاستهای دولت در این حوزه اعتقاد چندانی ندارد.
سپردن سکان مدیریتی بهداشت و درمان کهگیلویه به شخصی که نه تنها سابقه حتی یک جمله حمایت از دولت را در کارنامه ندارد،بلکه همواره در جبهه مخالف خواسته های مردمی قرار داشته است،دلسوزان این خطه را بیش از پیش نگران کرده است.خوشبختانه،فرماندار محترم شهرستان،در مقابل این انتصاب بحث برانگیز،قویا ایستادگی نموده است.ما جمعی ازنمایندگان احزاب وفعالان سیاسی کهکیلویه، ضمن حمایت از مواضع فرماندار محترم در این زمینه،از شما بعنوان نماینده دولت در استان،انتظار داریم که:
در مقابل انتصاب مدیرانی که به برنامه های دولت تدبیر و امید اعتقاد و التزامی ندارند و کارنامه گذشته شان مملو از تقابل با رای اکثریت مردم به جناب دکتر روحانی بوده است،قویا ایستادگی نمائید.
بخصوص انتظار میرود که با حمایت از مواضع منطقی و شجاعانه فرماندار صادق کهگیلویه،مردم رابه تداوم برنامه های دولت،بویژه در عرصه بهداشت و درمان،امیدوار سازید و یاس و نا امیدی را که خواست دشمنان نظام و انقلاب است،از فعالان این خطه دور نمائید.
والسلام علیکم والرحمه الله

/صبح خرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت