پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1402 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 142372

موحد، انتخاب اول و آخر مردم کهگیلویه بزرگ‌!

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس، رفته رفته مرزبندیهای انتخاباتی شفاف تر شده و به عبارتی با اطمینان بیشتری میتوان نسبت به نتیجه انتخابات و معدل انتخاب مردم پیش بینی و اظهار نظر کرد‌.

صدای جنوب:

موحد، انتخاب اول و آخر مردم کهگیلویه بزرگ‌

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس، رفته رفته مرزبندیهای انتخاباتی شفاف تر شده و به عبارتی با اطمینان بیشتری میتوان نسبت به نتیجه انتخابات و معدل انتخاب مردم پیش بینی و اظهار نظر کرد‌.

با توجه به حضور میدانی نامزدهای محترم به خصوص نامزدهای مطرح انتخابات در مناطق مختلف و اجتماعات مردمی اطراف آنان میتوان نسبت به انتخاب مردم سخن گفت.
از مدتها پیش برخی افراد معلوم الحال شروع به فضا سازی منفی علیه نماینده مستقر، جناب آقای موحد و حضور ایشان در این دوره از انتخابات نموده اند و با ادبیات مختلف از جمله: سقوط سناتور، سلام به پایان موحد، تغییر حوزه انتخابیه و عباراتی از این دست سعی در تخریب وجهه ی مردمی موحد و ایجاد شک و تردید در میان عموم مردم و هواداران ایشان داشته و دارند.

داستان موحد و انتخابات کهگیلویه برای مردمان آن خطه، بسیار نام آشناست.

این اجتماعات مردمی اطراف اقای موحد چند پیام را به جامعه مخابره می کند.
*پیام اول* اینکه نشان میدهد مردم شریف کهگیلویه تحت تاثیر جوسازی کاذب و انتشار اخبار جعلی و شانتاژهای رسانه ای قرار نمی گیرند و این بار نیز همچون ادوار گذشته موحد را انتخاب خواهند کرد.

*پیام دوم،* حضور موحد یک نقطه اتکاء و مایه ی امید و سرمایه اجتماعی بزرگی برای مردم کهگیلویه بزرگ در این شرایط است.

*پیام سوم،* اینکه محبوبیت و مقبولیت و کار آزمودگی موحد برای مردم منطقه اثبات شده است و نیاز به ازمون مجدد ندارد.

*پیام پایانی* اینکه فعالان فضای رسانه ای منطقه به این نکته واقف باشند که به هیچ عنوان نخواهند توانست اذهان مردم را از واقعیات تاریخی و میدانی منحرف کنند. شک نکنید مردم شریف و رشید کهگیلویه بزرگ این بار و شاید*حماسه هفتم* را رقم خواهندزد و بدون توجه به فضا سازی منفی به فرزند خدمتگذار خود اعتماد کرده و موحد را به عنوان وکیل خود راهی بهارستان خواهند کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت