پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1402 ساعت 02:11:: شناسه خبر: 142449

نتیجه انتخابات کهگیلویه بزرگ از دیدگاه حجت الاسلام موحد/با اختلاف پیروز انتخابات می باشیم

صدای جنوب: حجت الاسلام موحد در همایش تامحبعلی لنده با تبریک دهه فجر گفت: دشمنان انقلاب دراولین سالگرد انقلاب تاکنون به انواع مختلف به دنبال به حاشیه بردن بودند که با پشت سر گذاشتن نیم قرن با قدرت مقابل دشمنان ایستادگی کردیم وی گفت:مردم با همه معضلات و مشکلات ، مسیر انقلاب را کاملا فراهم […]

صدای جنوب:

حجت الاسلام موحد در همایش تامحبعلی لنده با تبریک دهه فجر گفت:
دشمنان انقلاب دراولین سالگرد انقلاب تاکنون به انواع مختلف به دنبال به حاشیه بردن بودند که با پشت سر گذاشتن نیم قرن با قدرت مقابل دشمنان ایستادگی کردیم
وی گفت:مردم با همه معضلات و مشکلات ، مسیر انقلاب را کاملا فراهم کردند وهرسال دشمنان را مایوس می کنند.
حجت الاسلام موحد افزود:ما در همه میادین سخن می گوییم و عقب نشینی نمی کنیم و در حوزه های مختلف دنیا را به مبارزه می طلبیم
نماینده کهگیلویه بزرگ عنوان کرد:آن چیزی که ملت را به حرکت دراورده خدا محوری ،رهبری ها و هدایت های امام و بعدازان رهبر عزیز و حمایت های مردم است.
حجت الاسلام موحدبا اشاره به انگیزه حضور در این دوره از انتخابات گفت:یکی از انگیزه ااساسی حضور خدمت به این مردم و یک تکلیف می باشد.
موحد با توصیه به منتقدین افزود:من چیزهای زیادی برای گفتن دارم اما چه خوب است که در بیان مطالب شایستگی خود را بیان کنیم.
وی افزود:نکاتی می بینم و می شنوم که مایه تعجب است.
نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به سخنان یکی دو روز پیش در مورد مخالفت من با احداث سد گفت:دوستی اظهار کرده که من در جلسه ای بودم و موحدمخالف احداث سد هست اولا چنین چیزی صحت ندارد و در یکی از نطق هایم در دفاع از حق این مردم و احداث سد نماینده مشهد بعد از نطق در مجلس به من گفت چرا این طور فریاد می زنی ، کمی احتیاط کن فکر خودت باش البته آن نطق مشخص است.
وی با اشاره به حواشی به وجود آمده در زمینه با جاده لنده و تشان گفت:این پروژه ها شاهراه‌های اصلی و جاده‌های ترانزیتی است که هم می‌تواند شهرستان لنده را از بن بست نجات دهد و هم کمکی باشد به شهرستان بهمئی و هم احداث تونل خائیز و می‌تواند ۳۰ کیلومتر مسیر ما را از بهبهان کوتاه‌تر کند که در این زمینه تمام مستندات پیگیری ها و اقدامات موجود است ودبه زودی اسناد منتشر می شود. .
وی افزود:طی نامه ای از مدیر برنامه و بودجه کشور علت تعطیلی این پروژه را خواستم بنده نه تنها مخالف نیستم و به جد دنبالم و دلیل مخالفت باید توجیه عقلاتی داشته باشد
وی گفت :مطالب مطرح شده در این رابطه جوسازی است.
وی از تلاش و زحمات سردار هاشمی پور در جهت پروژه لنده به تشان تشکر کرد

حجت الاسلام موحد گفت:در جلسه شورای اداری شهرستان لنده برای مشکلات برق شهرستان با وزیر نیرو تماس گرفتیم که با دستور فوری ایشان مشکل و معضل برق شهرستان با ۴۵۰میلیارد تومان کمتر ازیک سال هزینه شد و این مشکل برطرف گردید.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارهای انجام گرفته در موگرمون ، گاز رسانی و پل موگرمون همچنین اعتبار پروژه بیمارستان و مبلمان شهری و آسفالت های روستایی تاکید کرد با فریاد زدن از آقای فتاح چقدر کمک گرفتیم.
وی افزود:در مدیریت کلان چقدر از این شهرستان مدیریت دارند که در این زمینه کوتاهی نکردیم.
حجت الاسلام موحد ادامه داد:انتطار داریم مردم با سرمایه گذار همکاری کننداما مردم بدانند بی توجه نیستیم خود را از این مردم می دانیم.
وی از همکاری دولت در این زمینه ها تشکر کرد
نماینده کهگیلویه بزرگ در پایان با تشکر از حمایت های بی دریغ مردم ویژه شهرستان لنده گفت:با توکل بر خدا و حمایت های مردم همچون دوره های گذشته گام هفتم را با اختلاف پیروز انتخابات می باشیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت