پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1402 ساعت 02:12:: شناسه خبر: 143550

همایش جامعه پرافتخار ورزشکاران کهگیلویه در حمایت از سید محمد موحد برگزار شد

همایش جامعه پرافتخار ورزشکاران کهگیلویه در حمایت از سید محمد موحد برگزار شد.

صدای جنوب:

همایش جامعه پرافتخار ورزشکاران کهگیلویه در حمایت از سید محمد موحد برگزار شد.
در این همایش باشکوه که چهره های شاخص ورزش کهگیلویه حضورداشتند، ابوصالح دانشور در سخنانی گفت: حجت الاسلام موحد نیاز به اثبات وتعریف ندارد.
پیشکسوت ورزش استان ادامه داد:ورزشکاران کهگیلویه بدون امکانات در سطح ایران و جهان می درخشند و بدانید اگر زیرساختی داشته باشیم شاهد قهرمانی های بیشتر خواهیم بود.


وی خواستار احداث سالن ورزشی ویژه بانوان باتوجه به محدودیت ها گردید.

مجیدپارسایی معمار ورزش هندبال کهگیلویه نیز در سخنانی اظهار داشت:
افتخاردارم دراین جمع برای یک اتفاق مهم و اثرگذاربه نام انتخابات صحبت نمایم.
پارسایی گفت: در این جمع باید از مرد با اخلاقی صحبت کنم که هم ورزشکار است و هم پهلوان است و ان سید محمد موحد میباشد.
پارسایی به فضای تخریب وفضای پر آشوب مجازی پرداخت و گفت: علی رغم همه بداخلاقی هایی که ازطرف برخی کاندیداها بیان میشود،حجت الاسلام موحد بر اخلاق تاکید مینماید ولاغیر..

مجیدپارسایی به مشکلات حوزه ورزش پرداخت وگفت: عاجرانه وصادقانه باید بگویم که درد ورزش ما دردی است که باتدبیر و گذشت حل می شود.وی ادامه داد: دراین شهر مامیخواهیم میزبان تیمی بشویم ولی برای تامین مهمانسرا باید جلوی همه سر خم نماییم.

معمار ورزش هندبال کهگیلویه گفت: ورزش کهگیلویه ورزش جوانی است و جوان به این خاطر که میتواند در ایران اسیا و المپیک به شرط داشتن زیرساخت بدرخشد و مدال آوری نماید .

مجید پارسایی افزود: قبل ازشمادوستان زیادی زحمت کشیدند و برای مسبرتوسعه گام برداشتند، درورزش باید جهاد کنید که این جهاد یک برپامه مدون می خواهد.

وی خطاب به موحد تصریح کرد:شما در هرشرایطی محل رجوع مردم هستید و باعشق پاسخگوی آنها میباشید.مجید پارسایی اظهارداشت: دراین دوره که بازهم به مجلس راه پیدا خواهید کرد اثری ماندگارو ماندگارتر ازقبل داشته باشید.

وی گفت: در کهگیلویه بزرگ هلدینگ عظیم خلیج تاابدفارس فعالیت دارد و انتظارداریم همانطور که برای بردن تیمی تاطبس وسبزوار جهت حضور در مسابقات مختلف مشکلات زیادی هست، درزمینه سرویس ایاب وذهاب و سایر موارد ازاین ظرفیت استفاده نماییم..

پارسایی تصریح کرد:مشکلات حوزه ورزش کهگیلویه منحصر به شخص نیست وبرای همه ورزش ها باید تلاش مضاعف انجام گیرد.

انتخاب شخصی امین و مورداعتماد از جامعه ورزش،یکی از درخواست های پارسایی بود وگفت: انتخاب مشاور سبب میشود تا بدون واسطه مشکلات ورزش را پیگیری و برای توسعه ماندگار ورزش انجام دهیم..

انتظار دیگر پارسایی استفاده از هلدینگ خلیج فارس درقالب یک مجموعه مطرح ورزشی بود که در خدمت ورزش کهگیلویه قرار گیرد.پارسایی گفت: قول میدهم موحد پیروز انتخابات در۱۱ اسفند است.

حمیدرضا بهمنی نیز بابیان اینکه موحدساختاررامیشناسد، راه های میانبررا بلداست و عملکردایشان درخشان است، از سخنان برخی کاندیداها و بی اخلاقی آنها انتقاد کرد.

پیشکسوت ورزش و چهره شاخص کهگیلویه ادامه داد: چرا برخی نخبگان این را ازیادبرده اند؟وی خطاب به منتقدان تصریح کرد: اولا شمارقیب مانیستید، ثانیاکه فروارد این تیم انقدرکارازموده است ازتله افساید شماعلیرغم خط دفاعیتون عبورمیکندـ

وی گفت: امام علی میفرماید: منتقدان دوستاان شماهستند، از همین رو ماطرفداران موحد باید بی اخلاقی نکنیم زیرا پیروزی از ان ماخواهد بود.بهمنی گفت: فردای پساانتخابات همه بداخلاقی ها فراموش خواهند شد

بهمنی به خصوصیات ویژه موحد اشاره کرد وگفت: موحد روابط عمومی بالایی دارد، و هیچوقت عینک سیاسی نداشت ونماینده ای نیست که درتهران این موج عطیم راپاسخگوباشد و درتاریخ خواهند نوشت گه کسی مثل موحد نبود.

وی در جمع بندی ورزش کهگیلویه گفت: ورزش کهگیلویه بزرگ مدیون موحد است وثابت شده است مردم ایشان رامیخواهند

وی با توصیه انتخاباتی به هواداران موحد گفت: از همه اقشار بخواهید که به عزت بپیوندد زیرا اصلح ترین نماینده کنونی سید محمدموحد هستـ

بهمنی با رد مسائل قومیت گرایی نصریح کرد: این منطقه تلفیق شده ازبویراحمد وثلاث و ما در یک قالب ودرمنطقه می کنیم.کهگیلویه سالیان سال زندگی می کنیم.بهمنی افزود: شاکله نخبگان وجوانان بویراحمدی به موحد هستند..خبر تکمیل میشود…. ـ

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت