پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1402 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 144030

دعوت استاندار از مردم برای حضور ومشارکت پرشور در انتخابات فردا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز پنج شنبه در جمع مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد که حضور پر شور و گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری مایع انسجام، وحدت ملی، همدلی و تعیین سرنوشت و استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم، اظهار داشت: فردا مردم، مجریان، ناظران و کاندیداها هستند که با مشارکت مردم اداره، مقدرات و صلاح کشور را از این مسیر رقم می زنند و خواسته مقام معظم رهبری که همواره بر چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات به ویژه مراقبت از سوی مجریان تاکید دارند را محقق می سازند و همه باید به وظایف خود، تکلیف و رسالتی که بر دوش مان است به نحو مطلوب عمل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حضور در این رویداد بزرگ و عرصه مهم در مبارزه با قدرت های سلطه و ظلم و خنثی سازی برنامه های دشمن و القاء یاس و ناامیدی که برای مردم داشته را ناکارآمد ساخته و ثمره آن ایستادگی و پای بندی مسئولانه به آرمان های نظام، خون شهیدان و تبعیت از رهبری و پایداری بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.
استاندار عنوان کرد: امروز به عینه می بینیم و به خوبی لمس می کنیم که یک بستر واقعی برای حضور آگاهانه گروه ها و طیف های مختلف مردم از هر قشری و با هر تفکری در انتخابات فراهم شده است که آمادگی و آگاهی و بصیرت این مشارکت پرشور، اقتدار مردم و وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان را تداعی می کند.
احمدزاده تصریح کرد: جهان قدرت های پوشالی و زیاده خواه و دشمنانی که به دنبال حضور کم رنگ مردم در انتخابات و ضعیف کردن نقاط قوت و ارزش های نظام ما بوده اند فردا خواهند دید که مردم ایران اسلامی در انتخابات تعیین مقدرات و سرنوشت خود و کشور، چگونه با پایبندی به قانون و مراقبت از موضع شان حماسه سازی کرده تا زمینه رشد جامعه و کشور را فراهم سازند.
اینجانب از همه مردم غیور، ولایی و شهیدپرور استان دعوت می کنم فردا با حضور گسترده برای تحقق اهداف خود که با بهترین تصمیم، بهترین ها را انتخابات می کنید، حماسه ماندگار دیگری را در تاریخ سراسر حماسی این استان خلق نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت