پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1403 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 145234

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

سومین کنگره شهدای جهادگر استان در شهرستان کهگیلویه دهه سوم اردیبهشت ماه برگزار می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین کنگره شهدای جهادگر استان در شهرستان کهگیلویه در اردیبهشت ماه خبر داد.

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین کنگره شهدای جهادگر استان در شهرستان کهگیلویه در اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی پور در شورای اداری این سازمان با حضور معاونین، مدیران کل ادارات تابعه و مدیران ستادی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و انجام عملیات وعده صادق، اظهار داشت: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی علاوه بر ایجاد عزت و یکپارچگی در کشور موجب رعب و وحشت دشمنان خارج از کشور شد و امید و غرور ملی را احیا نمود.
معتمدی پور با بیان این مطلب که در سال گذشته دو یادواره باشکوه شهدای جهادگر استان به مرکزیت شهرستانهای بویراحمد و گچساران برگزار شده از برگزاری سومین یادواره در دهه سوم اردیبهشت ماه به مرکزیت شهرستان کهگیلویه خبر داد.
وی برگزاری این یادواره ها را تمرینی برای اجلاسیه شهدای جهادگر در تاریخ ۱۸ مرداد ماه با حضور مقامات عالی کشوری و پس از آن کنگره ملی در مهر ماه دانست و بر به کار بستن همه توان و همت در برگزاری مراسمی در شان شهدا و انجام جهاد تبیین در خصوص ایثار و شهادت با همه ظرفیت تاکید نمود.
وی در ادامه با اشاره به فصل برداشت، سطح سبز استان را رضایت بخش دانست و بر نظارت مسئولین مربوطه به خصوص در زمینه سوخت که طبق دستور وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری برون سپاری شده است، تاکید کرد.

برچسب ها:

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت