پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1403 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 145263

معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

میزبانی از اردوهای ملی موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران و توسعه ورزش قهرمانی استان می شود

میزبانی از اردوهای ملی موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران و توسعه ورزش قهرمانی استان می شود.

صدای جنوب:

میزبانی از اردوهای ملی موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران و توسعه ورزش قهرمانی استان می شود

به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهمن خوبی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه اندیک سرپرست  اداره ورزش و جوانان کهگیلویه، شنبه شب در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور در دهدشت افزود: به جهت باشگاه پر افتخار فراز بام خائیز در قهرمانی رده های پایه کشور و وجود بازیکنان ملی پوش و با تجربه ورزش هندبال در استان پتانسیل های خوبی برای برگزاری این ادوها در استان وجود دارد و از آن حمایت می کنیم .

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزبانی اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران و توسعه ورزش استان است.

وی با اشاره به اینکه میزبانی خوبی برای این تیم در استان انجام شده و تمرینات تیم ملی زیر نظر مربیان با موفقیت پشت سر گذاشته شده، ابراز امیدواری کرد بتوان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق بود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان با قدردانی از نوجوانان تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی و به اهتزاز درآوردن پرچ مقدس کشورمان گفت: شما بهترین های مملکت ما هستید و به عنوان الگوهای بالقوه ای ک در آینده ای نزدیک در مراحل مختلف به نتایج قابل ستایشی می رسید این فرصت بسیار ارزشمندی است از این فرصت بهترین استفاده کنید که استمرار داشته باشد.

خوبی برگزاری چنین اردوهایی برای رده‌های پایه استان میزبان، انگیزه بخش است، همچنین در خودباوری و اعتماد به نفس ورزشکاران تأثیرگذار است.

معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : در این اردوها بازیکنان از نزدیک تمرینات اردو تیم ملی را می‌بینند و با انگیزه بیشتری برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند.

میزبانی از اردوهای ملی کمک زیادی به پیشرفت ورزش قهرمانی در آن استان می‌کند.

وی از شرایط خوب برپایی هشتمین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان در استان و شهرستان کهگیلویه،از اداره کل ورزش و جوانان استان در راس آقای دهقان مدیرکل محترم و جناب اقای مجید پارسائی مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز و جناب اقای مصطفی پارسائی رئیس هیئت هندبال استان جهت برپایی چنین اردوهایی قدردانی کرد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت