پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1403 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 150962

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم بانوان جهاد استان برای حضور در دومین جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم بانوان جهاد استان جهت اعزام به دومین جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد خبر داد.

صدای جنوب:

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم بانوان جهاد استان جهت اعزام به دومین جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد خبر داد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمد امیری با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقا و توسعه ورزش همگانی و ایجاد سلامتی و نشاط در میان همکاران، دومین جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ویژه بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی در ۳ رشته تنیس روی میز، تیراندازی (تپانچه و تفنگ بادی) و شطرنج به صورت انفرادی برگزار خواهد شد.
امیری افزود: با همکاری اداره کل تربیت بدنی و به خصوص هیئت های پینگ پونگ، تیراندازی و شطرنج استان و همچنین به منظور حضور پرشور در مسابقات کشوری بانوان شاغل در وزارت جهاد در سال جاری، رقابت های انتخابی از میان داوطلبان استانی در رشته های فوق برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: نفرات برتر جهت شرکت در دومین جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد که در ۲۷ و ۲۸ مهر ماه در فرح آباد مازندران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
گفتنی است در سال گذشته و در اولین جشنواره ورزشی بانوان شاغل در وزارت جهاد، تیم اعزامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با کسب یک مدال طلا در رشته تیراندازی (طپانچه) و یک مدال برنز در رشته آمادگی خوش درخشید.

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    افتتاح غیرحضوری حساب ووام بدون سود از بانک قرض الحسنه مهرایران

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت