پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1396 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 15670

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

توزیع مستمر میوه شب عید ادامه دارد / میوه بیشتری وارد بازار می‌شود

گوهرگانی این موضوع را نیز تأکید کرد که به هر اندازه که بازار کشش میوه شب عید را داشته باشد، تأمین می‌کنیم و تا این لحظه نیز سازمان جهاد کشاورزی به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب؛

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع میوه شب عید امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد، طرحی موفق بوده و شاهد دسترسی آسان مردم به سیب و پرتقال باکیفیت بودیم.

جعفر گوهرگانی  در حاشیه بازدید از چند غرفه عرضه میوه شب عید در یاسوج اظهار داشت: تا پایان روز هفتم فروردین بیش از ۱۷۷ تن سیب و ۲۹۷ تن پرتقال در قالب این طرح با قیمت مصوب سه هزار و ۹۰۰ تومان در بین مردم توزیع شده است و این رویه تا پایان طرح ادامه دارد.

وی در واکنش به درج گزارشی در یکی از رسانه‌ها مبنی بر کمبود میوه پرتقال در این غرفه‌ها توضیح داد: استقبال از این طرح به خاطر اختلاف قیمت فاحش و کیفیت بالا، بسیار زیاد بوده و سهمیه هر غرفه نیز به صورت روزانه به آنها داده می‌شود که ممکن است با توجه به استقبال مردم، در ساعتی که خبرنگار به یکی از غرفه‌ها مراجعه کرده، همه سهمیه اختصاصی به فروش رسیده باشد.

گوهرگانی افزود: میوه شب عید از روز ۲۵اسفند ماه بدون وقفه ادامه دارد و هم میوه به اندازه کافی در دسترس مردم بوده و هم کیفیت بسیار خوبی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ستاد تنظیم بازار به دلایلی تصمیم گرفته شد، عرضه کارتنی پرتقال محدود شود، تصرح کرد: از امروز پرتقال شب عید به صورت کیلویی عرضه می‌شود و فروش کارتنی محدود شده است.

گوهرگانی این موضوع را نیز تأکید کرد که به هر اندازه که بازار کشش میوه شب عید را داشته باشد، تأمین می‌کنیم و تا این لحظه نیز سازمان جهاد کشاورزی به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

وی همچنین از نقش نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در این زمینه گفت و ابراز داشت: بدون شک باید با متخلفین احتمالی و فروش خارج از شبکه میوه شب عید برخورد لازم از سوی متولیان صورت گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت