پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1396 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 17588

ريیس حزب اعتماد ملی کهگیلویه وبویراحمد:

دولت تدبیر و امید با هماهنگی اصلاح طلبان در پیشرفت و ارتقاء کشور موفق بوده است

حجت الاسلام هاشمی گفت:شعار برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برای افزایش یارانه و اشتغال زایی با اقتصاد ایران همخوانی ندارد و هماهنگ نیست .

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس حزب اعتماد ملی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتقاد و امید مردم به دولت تدبیر و امید بیش از پیش است .

به گزارش صدای جنوب ، حجت الله هاشمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: شعار برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برای افزایش یارانه و اشتغال زایی با اقتصاد ایران همخوانی ندارد و هماهنگ نیست .

وی بیان کرد: برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با شعارهای زیبا که امکان عملی شدن آنها وجود ندارد، وارد صحنه انتخابات شده اند .

رئیس حزب اعتماد ملی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مناظرات تلویزیونی مبانی اخلاق رعایت شد که این امر نشان از عملکرد مثبت هیئت نظارت بر تبلیغات دارد .

هاشمی تصریح کرد: توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اشتغال، بیکاری و مناسبات بین المللی باید از اولویتهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باشد .

وی در خصوص ملاکهای مردم برای انتخاب در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بهتر است مردم سابقه، داشتن برنامه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، احترام و تکریم حقوق شهروندی، اعتقاد به مبانی آزادی اندیشه و تفکر و اعتقاد به مناسبات و تعاملات بین المللی را در انتخاب خود مدنظر داشته باشند .

رئیس حزب اعتماد ملی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ارزیابی وعده های داوطلبان ریاست جمهوری عنوان کرد: داوطلبان اعتدالی با برنامه ریزی کامل در صحنه انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرده اند و براساس برنامه ششم توسعه کشور و کار کارشناسی وارد عرصه انتخابات شده اند .

هاشمی با بیان این مطلب که انتخاب دست مردم است، تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های بعمل آمده و نارسایی های عرصه های اجتماعی و سیاسی طی هشت سال دولت نهم و دهم مردم به این نتیجه رسیدند که دولت اعتدال و تدبیر و امید با هماهنگی اصلاح طلبان برای پیشرفت و ارتقاء کشور موفق تر عمل کرده اند .

وی اضافه کرد: به همین علت اعتقاد و امید مردم به دولت تدبیر و امید بیش از پیش است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت