پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1396 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 17633

زمان و مکان سخنرانی نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی دهدشت مشخص شد+جزئیات

اسلام خسروی گفت: نامزدهای شورای اسلامی شهر دهدشت فقط حق نصب یک بنر با ابعاد ۱۰۰*۷۰ سانتی متری در جلوی ستاد انتخاباتی خود را دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با حضور معاون فرماندار کهگیلویه، هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات شهرستان و کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت مراسم قرعه کشی برای تعیین زمان و مکان سخنرانی نامزدهای انتخاباتی در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،در این آیین معاون فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: تمام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت نباید زودتر از زمان مقرر شده تبلیغات انتخاباتی خود را شروع کنند.

اسلام خسروی گفت: نامزدهای شورای اسلامی شهر دهدشت فقط حق نصب یک بنر با ابعاد ۱۰۰*۷۰ سانتی متری در جلوی ستاد انتخاباتی خود را دارند.

وی با تاکید بر اینکه نصب پوستر مصداق جرم تخریب است و به شدت با آن برخورد می شود، افزود: شهرداری دهدشت مکان هایی را جهت تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر دهدشت مشخص نموده که کاندیداهای انتخاباتی فقط می توانند از این محل ها برای تبلیغات خود استفاده کنند.

خسروی با بیان اینکه سخنرانی‌های انتخاباتی در ۴ مسجد امام جعفر صادق(ع)، مسجد امام علی(ع)، مسجدالنبی و مسجد توحید برگزار می‌شود، گفت: در هر روز سه نوبت که یک نوبت در صبح از ساعت ۱۰-۱۲ و دو نوبت در عصر از ساعات ۴-۶ و ۶-۸ کاندیداها می‌توانند نطق‌های انتخاباتی خود را بر اساس قرعه کشی انجام دهند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی فقط در زمان مقرر شده می‌توانند سخنرانی خود را انجام دهند و هیچ کس حق جابجایی و یا تغییر زمان و مکان سخنرانی خود را تحت هیچ شرایطی ندارد.

در پایان برنامه با انجام قرعه کشی زمان و مکان سخنرانی هریک از نامزدها مشخص شد.

IMG_2136IMG_2131IMG_2165IMG_2138IMG_2127

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت