پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1396 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 19498

واکنش استاندار و معاونان به تجمع ناظرین کشاورزی مقابل استانداری کهگیلویه وبویراحمد

طبق مصوبه مجلس شورای سالامی مبنی بر استخدام ۱۰ هزار ناظر جهادکشاورزی در سراسر کشور باید در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۵۷ نفر جذب می‌شدند که تاکنون ۱۵۵ نفر جذب و مابقی در حالی تمام مراحل استخدام اعم از گزینش و مصاحبه انجام شده در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

تجمع ناظرین جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد که روز گذشته در جلوی استانداری برگزار شده بود با واکنش استاندار و معاونان وی همراه شد.
این ناظرین خواستار تعیین تکلیف بحث استخدام خود و رهایی از بلاتکلیفی یک‌ساله بودند.

طبق مصوبه مجلس شورای سالامی مبنی بر استخدام ۱۰ هزار ناظر جهادکشاورزی در سراسر کشور باید در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۵۷ نفر جذب می‌شدند که تاکنون ۱۵۵ نفر جذب و مابقی در حالی تمام مراحل استخدام اعم از گزینش و مصاحبه انجام شده در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

اقدامی که تنها بارایزنی وتلاش های گوهرکانی رییس سازمان جهادکشاورزی وهمکارانش دراین مجموعه حاصل شد وباید قدردان چنین مدیرانی بود که توانستند به سختی چنین سهمیه ای را بگیرند.

دستور ویژه به رییس سازمان برنامه وبودجه استان
سیدموسی خادمی استاندار استان به نوروزی رییس سازمان برنامه وبودجه استان دستور داد مشکلات این ناظرین بررسی و در جلسه ای با مسیولان جهاد کشاورزی اتخاذ تصمیم شود.

پیگیر تامین اعتبار این ناظرین هستیم

معاون سیاسی وامنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز به صدای جنوب گفت :تلاش دولت تدبیروامید درجهت کاهش بیکاری است وهمه برنامه های مجموعه دولت در استان این است که اماربیکاری راکاهش دهیم.
فتاح محمدی بابیان اینکه ما ازاشتغال حتی یک نفر هم استقبال می کنیم از مدیرکل جهادکشاورزی درفراهم اوردن امکان اشتغال این جوانان جویای کار باتوجه به سیل بیکاری فارغ التحصیلان کشاورزی قدردانی نمود وگفت پیگیر تامین اعتبار این ناظرین هستیم واستانداراستان نیز بر رفع مشکل انها تاکید دارد‌‌
فتاح محمدی به ناظرین تاکیدکرد استاندار وسایرمدیران مشکلات شما راپیگیری می کنند و نیازی به تجمع نیست.

پیگیری می کنیم
محنایی معاون اقتصادی وتوسعه منابع استانداری نیز اظهارداشت:تامین اعتبار می بایست باهماهنگی سازمان جهادکشاورزی و برنامه وبودجه استانداری پیگیری شود.
این مسیول ادامه داد از اشتغال این جوانان که امیدشان به این استخدام است استقبال و تمامی تلاش خود را ازمرکز استان تاسایرنهادهای متولی در تهران انجام می دهیم.
محنایی گفت بزودی جلسه ای در این زمینه با سازمان جهادکشاورزی و برنامه وبودجه استان برگزار و تصمیم گیری خواهد شد.

منتظر پاسخ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: تاکنون ۱۵۵ ناظر جهادکشاورزی در این استان استخدام شده و سازمان جهاد کشاورزی دنبال افزایش این تعداد به ۲۵۷ نفر است.

حسن نوروزی به تسنیم گفت: برای استخدام این افراد اول باید بحث تامین اعتبار آن مشخص شود و برای تحقق این مهم نیازمند مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیگیر استخدام ناظران جهاد کشاورزی است ابراز کرد: هم اکنون با توجه به اینکه بودجه ۹۶ در حال اجرا بوده و در پایان سال ۹۵ بسته شد و خارج از مصوب مجلس هرگونه افزایش کار سختی است.

نوروزی ادامه داد: در این زمینه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکاتبه شده و هم اکنون منتظر پاسخ این سازمان هستیم و در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن آغاز بکار این افراد اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: گفته می‌شود استخدام ۱۰۲ ناظر جهادکشاورزی استان از محل کاهش ناظران استخدامی سایر استان‌ها بوده که در این صورت بودجه باید از آن استان تفکیک شود.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب،انچه اهمیت دارد رفع مشکل این ناظرین است زیرا بسیاری ازانها سرپرست خانواده هستند و بابالارفتن سن انها به مرز ۴۰ سال عملا دیگر فرصت استخدامی رانخواهند یافت.

امیدواریم مطابق با مصوبه مجلس مبنی بر استخدام ناظران جهادکشاورزی مسئولان و متولیان امر نسبت به تامین اعتبار بکارگیری برخی از ناظران بلاتکلیف استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب درروزهای اینده گزارش های بیشتری را منتشرخواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت