پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 1968

امام جمعه موقت اهواز:

تاکید بر همدلی نمایندگان جدید خوزستان برای حل مشکلات

امام جمعه موقت اهواز گفت:۱۸ نماینده استان خوزستان در مجلس دهم، باید با همدلی در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی در کشاورزی، صنعت نفت و گاز و دیگر زمینه ها، برای تامین مصالح استان قدم بردارند

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه موقت اهواز گفت:۱۸ نماینده استان خوزستان در مجلس دهم، باید با همدلی در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی در کشاورزی، صنعت نفت و گاز و دیگر زمینه ها، برای تامین مصالح استان قدم بردارند.
به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های انتخابیه استان، گفت: امیدواریم منتخبان مردم در این دوره مجلس شورای اسلامی، طبق فرموده رهبر انقلاب عصاره فضایل ملت باشند و بر اساس آرمان ملت ایران، در مجلس موضع گیری کنند.
وی ادامه داد:روحیه انقلابی باید در نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد و نمایندگان ملت، در برابر دشمنان و آمریکا منفعل نباشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان فرجام برجام، اظهار کرد:امیدواریم نتیجه برجام و آنچه در توافق هسته ای به دست آمد، زودتر بر اقتصاد کشور نمایان شود، ولی این مسائل نمی تواند مردم ما را از مبارزه با آمریکا دور کند.
امام جمعه موقت اهواز همچنین در خصوص طرح کنگره آمریکا برای فشار بر ایران در خلیج فارس، گفت:اینکه ما در خلیج فارس که متعلق به ما است نتوانیم مانور برگزار کنیم چون آمریکا عصبانی می شود، سخن مضحکی است.
حجت الاسلام حسن زاده در ادامه سخنانش همجنین با تبریک فرارسیدن روز پاسدار همزمان با سوم شعبان سالروز میلاد امام سوم شیعیان، گفت:اگر سپاه پاسداران در مقاطع مختلف پس از انقلاب اسلامی نبود، سیاری از پیروزی ها به وقوع نمی پیوست.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد:همچنین پس از جنگ و در دوران بازسازی و مقطع کنونی، سپاه مانع بزرگی بر سر راه استکبار جهانی است.
وی تصریح کرد:دشمنی آمریکا با سپاه نه تنها به دلیل افتخارات سپاه در دوران دفاع مقدس و پیش از آن، بلکه به دلیل نقش برجسته این نهاد در منطقه است.
امام جمعه موقت اهواز همچنین در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:یک راه تحقق اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری بالا بردن کیفیت کالاست که در استان باید در این خصوص تلاش بیشتری شود.
وی گفت: کشورهای همسایه از کالای مرغوب ایرانی استقبال می کنند پس باید در صادرات کالای با کیفیت تلاش بیشتری کرد و از قاچاق کالا در استان جلوگیری کرده و مساله قاچاق سازمان یافته کنترل شود.
حجت الاسلام حسن زاده همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با فرهنگیان بیان کرد: معلمان، نقش کلیدی در پرورش نسل آینده دارند که باید در این پرورش تدین، اخلاق و نداشتن روحیه اشرافی را مدنظر قرار دهند.
وی در ادامه در خصوص فضای مجازی و تخلفات در این فضا اظهار کرد: فضای مجازی نباید فضای رهایی باشد و نباید بهانه ای باشد که هیچ کنترلی بر آن نباشد.
حسن زاده همچنین با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در ۱۹ اردیبهشت گفت: در سیل اخیر هلال احمر به خوبی وارد کار شد و خدمات خوبی به سیل زدگان ارائه داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت