پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1396 ساعت 04:04:: شناسه خبر: 19812

رییس اداره بنیادشهیدوامورایثارگران:

نصب تابلوی جدید تمثال ۴۱۰شهیدشهرستان کهگیلویه در سطح شهر دهدشت آغاز شد/تصاویر

صمدی فرد نصب تابلوی شهدا در نقاط مختلف را سبب دلگرمی خانواده‌های آنان برشمرد و گفت: این اقدام نشان می‌دهد که شهدا فراموش نشده و در یادها مانده‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اداره بنیادشهیدوامورایثارگران کهگیلویه از اغاز طرح ساخت ونصب تابلوهای تمثال مبارک ۴۱۰شهیدشهرستان کهگیلویه خبرداد.
به گزارش صدای جنوب وبه نقل از روابط عمومی بنیادشهیدوامورایثارگران کهگیلویه ،بهنام صمدی فرد افزود: در خیابانهای اصلی سطح شهر دهدشت در جهت ترویج فرهنگ ایثاروشهادت وزیبایی مبلمان شهری تصاویر شهدا باطراحی ویژه نصب می شود.
وی تصریح کرد تابلوهای قدیمی در بلوارهای شهر با هماهنگی خانواده شهدا جمع اوری ورونمایی ازطرح جدید در آینده نزدیک توسط مسئولان استانی وشهرستانی وخانواده معزز شهدا صورت خواهد گرفت.

صمدی فرد نصب تابلوی شهدا در نقاط مختلف را سبب دلگرمی خانواده‌های آنان برشمرد و گفت: این اقدام نشان می‌دهد که شهدا فراموش نشده و در یادها مانده‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مزین کردن چهره شهر به تصاویر شهدا سبب الگو‌گیری جوانان از زندگینامه و توجه آنان به وصیت نامه شهدا می‌شود، گفت: آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدا مسأله‌ای است که دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی باید همواره در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و دقیق داشته باشند.

رئیس اداره بنیادشهیدوامورایثارگران درپایان ازهمکاری خوب شرکت توزیع نیروی برق وهمچنین اداره راهنمایی ورانندگی شهرستان کهگیلویه قدردانی نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت