پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1396 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 20195

علی پوزش مطرح کرد:

لزوم نگاه ویژه به شهرستان کهگیلویه در برنامه ریزی های ملی و استانی کمیته امداد امام خمینی(ره)

این شهرستان، پراکنده، بزرگ ومحروم است وشرایط خاصی دارد از اینرو نیازاست که درتصمیم گیری ها تدابیرویژه ای اندیشیده شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندارکهگیلویه گفت:از اینکه تعداد بیشتری از ساکنین این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرارگیرند خوشحال نیستیم بلکه خوشحالی مازمانی است که مردم توانمند باشند و روی پای خود بایستند.
به گزارش صدای جنوب،علی پوزش که در شورای پرسنلی کمیته امدادامام خمینی(ره)وباحضور پرویزفتاح رییس این نهاد و عدل هاشمی پورنماینده مردم درمجلس شورای اسلامی سخن می گفت اظهارداشت این شهرستان، پراکنده، بزرگ ومحروم است وشرایط خاصی دارد از اینرو نیازاست که درتصمیم گیری های ملی واستانی تدابیرویژه ای اندیشیده شود.
پوزش بابیان اینکه بصورت روزانه بالغ بر۱۵۰ نفربرای حداقل کمک و هزینه به فرمانداری مراجعه می کنند خاطرنشان کرد ضروری است برای کاهش آلام مردم شهرستان بصورت ویژه ای در برنامه ریزی ها دیده شوند.

فرماندار کهگیلویه بااشاره به روستاهای کمتربرخورداری چون آجم نیز گفت:اقای فتاح نمی داند آجم چه جایی است ومردم آن چه وضعیتی دارند واگر ما درچنین تریبونی این مسایل راتکرار می کنیم ناشی ازدغدغه ای است که برای این مردم محروم داریم و وظیفه داریم انها رادردیدار بامدیران کشوری گوشزد نماییم.
وی نیازمردم به مسکن را ضروری خواندوخواستارافزایش کمی وکیفی وام مسکن به مددجویان شد.
علی پوزش با بیان اینکه در این شهرستان افرادزیادی وجوددارند که زیرپوشش نیستند اما وضعیت بغرنج تری نسبت به افرادتحت پوشش کمیته امداد دارند از پرویزفتاح خواست زمینه تحت پوشش قراردادن خانواده های بیشتری را فراهم کند.

این مسیول ادامه داد مناطقی چون چاروسا و دیشموک صعب العبورند و نیاز است که وسایط نقلیه مناسب بااین جاده دراختیارمراکزکمیته امداد قرارگیرد.
حل مشکلات ساختمان اداری کمیته امداد ، اختصاص سبدکالامخصوص ایتام در این سفر و همچنین اضافه نمودن بند مناطق فوق العاده کمترتوسعه یافته درحکم های پرسنل این نهاد که دردوسال گذشته حذف شده است ازدیگردرخواست های علی پوزش از رییس کشوری کمیته امداد بود‌.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت