پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مرداد 1396 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 21036

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

خدمات ارائه شده در هفته دولت بازگو شود/ساده زیستی در بین مسئولان دیده نمی شود

وقت آن رسیده که‌ مسوولان با همدلی و همراهی بدون خط بندی و مرزبندی‌های سیاسی جنایت‌های منافقین کور دل را که از جنایت‌های داعش بدتر بود را بازگو کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در نشست صبح امروز ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: در سال‌های گذشته هفته دولت گزارش کار توسط مسؤولان پیش از خطبه‌های نماز ارائه می‌شد اما تاکنون برای این کار صحبتی نشده است.

حجت الاسلام پناهی در خصوص پرداختن به ساده زیستی دولتمردان در این هفته گفت: مطرح کردن موضوع ساده زیستی دولتمردان با توجه به حقوق‌های نجومی وزرا و مسوولان خنده‌دار است.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این هفته مطرح شود، افزود: ساده زیستی در بین مسوولان عوض شده از من آخوند گرفته تا وزرا و رئیس‌جمهور این موضوع دیده نمی‌شود.

وی به ترورهای ناجوانمردانه سال‌های ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: در مسئله انتخابات گذشته در همین خصوص مظلومیتی به امام و یاران امام وارد شد که باید این اشتباهات زمان انتخابات جبران شود.

این مسؤول بیان کرد: وقت آن رسیده که‌ مسوولان با همدلی و همراهی بدون خط بندی و مرزبندی‌های سیاسی جنایت‌های منافقین کور دل  را که از جنایت‌های داعش بدتر بود را بازگو کنند.

پناهی بیان کرد: مسائل و مرزبندی‌های سیاسی در این خصوص ارزش‌های نظام و انقلاب را زیر سوال می‌برد که سخنرانان هفته دولت بدون توجه به گرایش‌ها سیاسی در این زمینه وارد شوند و گفتمان امام، نظام و رهبری را تبیین و اشتباهات گذشته را جبران کنند که این به نفع نظام و انقلاب است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت