پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1396 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 21351

بزرگداشت همسران آزادگان بهبهان در نخستین روز هفته دولت+تصاویر

علی مظفری اظهارداشت: آزادگان در بهترین ایام زندگی خود شادابی و جان‌شان را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم میهن اسلامی کردند و والدین آن‌ها نیز در تحمل این رنج و سختی سهیم بودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بزرگداشت همسران آزادگان بهبهان در نخستین روز هفته دولت در کانون بانوان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بهبهان بزرگداشت همسران آزادگان بهبهان در نخستین روز هفته دولت در کانون بانوان برگزار شد.

علی مظفری در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: آزادگان عزیز مایه افتخار نظام اسلامی و وارثان واقعی شهیدان هستند.

فرماندار شهرستان بهبهان ضمن قدردانی از صبر، استقامت و بردباری همسران آزادگان افزود: آزادگان سرمایه‌های جاودانه‌ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند که تکریم این عزیزان و خانواده آنان بر همگان واجب است چراکه اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایستادگی و از خودگذشتگی آزادگان غیور است. که در این میان همسران آزادگان با صبر و استقامت و وفاداری خود دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

مظفری تصریح کرد: آزادگان در بهترین ایام زندگی خود شادابی و جان‌شان را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم میهن اسلامی کردند و والدین آن‌ها نیز در تحمل این رنج و سختی سهیم بودند.

در ادامه برنامه علی مظفری فرماندار شهرستان به سوالات همسران آزادگان پاسخ دادند و در پایان برنامه از همسران آزادگان تجلیل و تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت