پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 شهریور 1396 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 21513

آب پاکی که وزیر جوان روی دست برخی ها درکهگیلویه وبویراحمد ریخت/دولت از تندروی های درون و برون گفتمانی اعتدال استقبالی نمی کند/ دکتر روحانی با هیچکس تعارف ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم گفت: دکتر روحانی از مسیری که قول داده اند عدول نخواهند کرد و با هیچکس و در هرجایگاهی هم تعارف ندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم در واکنش به سخنان برخی منتقدان نحوه چینش کابینه دولت جدید گفت: صحبت های حماسی زیادی امروز در این نشست شنیدیم و باید مراقب باشیم سخن و یا رفتاری که تندروی را بدنبال داشته و یا بسترهای تندروی را فراهم کند در دولت اعتدال نگفته و یا انجام ندهیم.

به گزارش صدای جنوب, محمدجواد آذری جهرمی دقایقی پیش در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان گفت: تندروی ها سبب برهم زدن آرامش جامعه و انحراف از مسیر وعده های داده شده رئیس جمهور و کابینه وی را بدنبال دارد که بدون شک نباید تندروی ها شکل گیرد و دولت دوازدهم خود را از تندروی ها دور نگه می دارد.

وی با اظهار نگرانی خود از برخی سخنان طرح شده در این نشست راجع به کابینه دوازدهم و دسته بندی بین اصلاح طلبان و اعتدالیون, تصریح کرد: مسیری که دولت اعتدال انتخاب کرده مهم بوده و افراد حائز اهمیت نیستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم افزود: سیاست اصلی این دولت برپایه اعتدال و دوری جستن از تندروی ها بوده و از تندروی های درون و برون گروهی هیچ استقبالی نمی کند.

آذری جهرمی که بنظر می رسید از سخنان برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری راجع به اینکه اصلاح طلبان به حق خود در کابینه دوازدهم نرسیدند بشدت نگران شده است, ادامه داد: آقای دکتر روحانی در سال ۹۲ با گفتمان اعتدال مسیری را به پشتوانه مردم شروع و مسوولیت سنگینی را نیز تاکنون عهده دار شده است.

وی گفت: از سال ۹۲تاکنون شاهد برخی تندروی های درون و برون گفتمانی اعتدال بوده که به هیچ عنوان مورد علاقه و استقبال ایشان نبوده و نخواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم بااشاره به استقبال نکردن رییس جمهور از برخی تندروهای درون گفتمانی اعتدال, اظهارداشت: برخی شناسنامه داران بدلیل همین تندروی ها از مسیر خارج و در نهایت کنار گذاشته شدند.

جهرمی آذری گفت: همه باید برای آرامش جامعه و رفاه مردم گام بردارند و راه اساسی ادامه راه و مسیر دولت ماندن در مسیر و راه اعتدال است که نتیجه ماندن در این مسیر همان آرامش جامعه خواهد بود.

وی به انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری هم اشاره کرد و یادآور شد: مردم بار دیگر با رای قاطع ۲۴ میلیونی نشان دادند که خواستار ادامه مسیر اعتدال و آرامش جامعه هستند و تندروی ها را قبول ندارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم افزود: دکتر روحانی از مسیری که قول داده اند عدول نخواهند کرد و با هیچکس و در هرجایگاهی هم تعارف ندارد.

آذری جهرمی تاکیدکرد که دکتر روحانی رییس جمهور دولت دوازدهم با تندروی ها هیچ میانه ای نداشته حتی اگر این تندروی ها درون گروهی خودشان باشد.

براساس همین گزارش, برخی سخنان وزیر جوان دولت دوازدهم خوشایند برخی مدیران نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد واقع نشد بگونه ای که دقایقی از این نشست یکی از مدیران اصلاح طلب از نحوه چینش کابینه دوازدهم انتقاد کرد و آن را خلاف میل جریان اصلاحات دانست.خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت