پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1396 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 21637

رییس اداره بنیاد شهید وامورایثارگران چرام:

بنیاد شهید چرام مشکلات زیادی دارد/خواهان بازگشت کارکنان خود از دیگر ادارات هستیم

رییس بنیاد شهید وامورایثارگران چرام خواستار توجه مسیولان به این اداره شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

وضعیت گلزارشهدای شهرستان چرام همواره سبب نگرانی خانواده های این شهدا بوده و خبرنگاران شهرستان نیز بارها این مشکلات را رسانه ای کرده اند.

برهمین اساس رییس اداره بنیادشهیدو امورایثارگران چرام در نشست با نماینده مردم شهرستان چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنیاد شهید این شهرستان از سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است، اظهار کرد: شهرستان چرام دارای ۱۳۷ شهید، ۱۱۸ جانباز  ۲۵ درصد به بالا، ۲ جانباز ۵۰ درصد به بالا و ۱۱۰ جانباز زیر ۲۵ درصد است.

کرامت الله رواز با اشاره به این مطلب که بنیاد شهید چرام مشکلات زیادی دارد، کمبود نیروی انسانی را از جمله این مشکلات دانست و عنوان داشت: ۱۳ نیرو داشتیم که در حال حاضر تنها ۶ نیرو باقی مانده و چهار نفر نیروی ما در جاهای دیگر کار می‌کنند.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروها، ابراز کرد: با پر کردن ردیف توسط این نیروها متاسفانه دیگر نمی‌توانیم نیرو بگیریم، بنابراین خواهان بازگشت آنان به بنیاد شهرستان هستیم.

رواز در ادامه به ساماندهی گلزار شهدای چرام اشاره داشت و با بیان اینکه از ۳۱ گلزار این شهرستان ۲۰ گلزار ساماندهی شده و ۱۱ گلزار ساماندهی نشده است، گفت: گلزار شهدای مرکزی ۳۸ مزار دارد که از نظر بنیاد شهید این گلزار ساماندهی شده است ولی تحت فشار خانواده‌های شهدا جهت تکمیل این گلزار قرار گرفته‌ایم.

تخصیص اعتبارات ناچیز، اداره استیجاری، نداشتن خودرو، همکاری ضعیف بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به خانواده شهدا و عدم به کارگیری فرزندان ایثارگران از جمله مشکلات بنیاد شهید چرام بود که رئیس این اداره ذکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت