پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1396 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 22491

جلسه هماهنگی هیئت فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل العباس شهرستان چرام/ تصاویر

جلسه هیئت امنای هیئت فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل عباس ع چرام با حضور اعضای هیئت تشکیل و برنامه های مدون ودقیق درایام محرم به بحث وبررسی گذاشته شد.

السلام علیک یااباعبدالله
محرم ماه خون ، ماه شهادت ، ماه حسین بن علی ع ، ماهی که خون حسین درخت برومنداسلام را آبیاری کرد ، این جمله معروف حسین بن علی ع که سر لوحه اعمال ذریه رسول الله بوده است را فراموش نخواهیم کرد (من برای اصلاح امور جدم آمده ام ) برای امر به معروف و نهی از منکر آمده ام ، واین مطلب چراغ راه شیعیان بوده و از این به بعد نیز خواهد بود .
در سه شنبه شب مورخ بیست و هشتم شهریور ماه اولین جلسه هیئت امنای هیئت فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل عباس ع چرام با حضور اعضای هیئت تشکیل و برنامه های مدون ودقیق درایام محرم به بحث وبررسی گذاشته شد.

ومقرر گردید که با نیروهای انتظامی ونظامی همکاری لازم صورت گرفته وضمن رعایت نظم درایام برگزاری محرم تاکید شد تا زمان تعیین شده ازجانب نیروهای انتظامی مدنظر قرار گرفته واز آن تخطی نشود.
تا این عزیزان در برقراری نظم با کوچکترین مشکلی مواجه نشوند ، سپس مقررشد مداحان با الهام از حوادث کربلا وعاشورا وقایع را بصورت دقیق بدون مظلوم نمایی وذلیل کردن اهل بیت در اشعار خود آورده و نوحه سرایی نمایند تا جایگاه امامان ما دچار خدشه نشود ودشمنان دین سواستفاده ابزاری از این مطلب ننمایند.
رعایت مسایل دینی واسلامی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که هیئت تاکید بر اجرای آن داشته وهمه را ملزم به رعایت آن نمودند.
سیدقربانعلی موسوی شیرازی خبرنگاروفعال فرهنگی رسانه

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت