پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1396 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 22595

گزارش کامل مراسم رژه نیروهای مسلح در کهگیلویه؛

شکوه اقتدار

همزمان با ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی،مراسم رژه نیروهای مسلح در دهدشت مرکز کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با سراسر کشور،رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

 

فرمانده نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلیر مردی های انسان هایی است که با خون خود خفتند تا ما امروز در آزادی کامل به سر ببریم.

سرهنگ سعیدبرومندزاده گفت: یکی از دلایلی که باعث شد جنگ هشت ساله مقدس به نظر آید طولانی بودن این جنگ در بین تمام جنگ هایی است  که علی رغم پشتیبانی مستکبرین ازرژیم بعث، یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: دلیل دیگر تقدس جنگ هشت سال دفاع مقدس این بود که ما آغاز کننده نبودیم بلکه از خاک و میهن و ناموس خود در مقابل دشمن دفاع کردیم.

سخنران مراسم رژه نیروهای مسلح دردهدشت نیز درسخنان کوتاهی گفت:رژیم بعث با پشتوانه ابرقدرتها جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد و معجزه الهی بود که این ملت از میان همه توطئه ها پیروز و سربلند بیرون آمد.

حجت الاسلام حسینی  افزود:صدام خلاصه استکبار و همه جنایتکار بود که مورد حمایت تسلیحاتی مالی و نیروی انسانی کشورهای غربی بود.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: نیروهای ایرانی با بکار انداختن ماشینهای جنگی خود عراق و کشورهای غربی را شکست دادند.

حسینی تصریح کرد:دشمن با شروع جنگ می خواست که همه عزت شرافت و نوامیس ما را لگد مال کند اما از این جنگ انسانهای شجاع و پهلوانانی شجاع برخواستند و از همه اصناف نیروهای منسجمی افتخاراتی بزرگ کسب کردند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی امریکا به ذلت کشیدن ارزشهای انقلاب بود،گفت: در جنگ هشت ساله مجاهدتها و ایثارگری ها سرلوحه نیروهای دفاع مقدس بود.

امام جمعه دهدشت افزود: باید همه انسانها با تبعیت از رهبری ارزشهای انقلاب را تعالی ببخشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در موقعی که لازم بود به میدان امده اند و ارزشهای خود را نشان دادند،بیان کرد: امروز در عرصه جنگ نرم همه ما وظایفی داریم.

 حسینی مجاهدت مدافعان حرم را یادآور شد و تصریح کرد:امروز اگر در سوریه نجنگیم خاک ما مورد تهاجم دشمن است،باید قدر شهدای حرم و شهید حججی ها را بدانیم.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: باید بدانیم که هنوز جنگ تمام نشده است، اماده جنگ باشیم، موشک ها و توانمندی نظامی ایران روز به روز تغییر کند و در مقابل واکنش های مختلف عکس العمل نشان دهیم.

درابتدای مراسم نوحه سرایی وسینه زنی سرورسالارشهیدان بامداحی مداح اهل بیت صورت گرفت.در این مراسم یگان‌های سپاه، بسیج ونیروی انتظامی شهرستان به همراه یگان‌های امدادی با رژه خودرویی وموتوری از مقابل مسئولان رژه رفتند. 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت