پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1396 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 23035

رئیس اداره بهزیستی خبرداد:

افزایش ۱۵ درصدی شهریه مهدهای کودک در بهمئی

کمترین نرخ شهریه مراکز مهدکودک ماهانه در روستاها بین ۴۰۰ تا ۵۵۰ هزار ریال و بیشترین آن در مرکز شهرستان ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ریال دریافت می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی  با اشاره به اینکه در شهرستان بهمئی ، بیش از ۹۰ درصد کودکان مشمول مهد کودک در مهدهای کودک این شهرستان ثبت نام کرده اند گفت: براساس استانداردهای اعلام شده به ازای هر ۱۰ کودک شیرخوار یک مربی و یک کمک مربی و به ازای هر ۱۵ کودک نوپا نیز باید یک مربی و کمک مربی فعالیت کند و فضای سرانه اختصاصی برای هر کودک شیرخواره سه مترمربع بوده که این وضعیت برای کودکان نوپا دو مترمربع و برای کودکان نوباوه یک مترمربع است.
به گزارش صدای جنوب،ناصر مختاری با اشاره به اینکه ، شهریه مهدهای کودک این شهرستان در مناطق مختلف متفاوت است و شهریه ها با توجه به مقطع شیرخوار (زیر دو سال)، نوپا(دو تا سه سال) و نوباوه (چهار سال) دریافت می شود گفت : شهریه های مهدهای کودک با توجه به امکاناتی که دارند متفاوت است و با توجه به نرخ تورم ، امسال ۱۵ درصد افزایش یافته است.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی همچنین با بیان اینکه‌ ، کمترین نرخ شهریه مراکز مهدکودک ماهانه در روستاها بین ۴۰۰ تا ۵۵۰ هزار ریال و بیشترین آن در مرکز شهرستان ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار ریال دریافت می شود گفت : مراکز مهدکودک این شهرستان به صورت یک ، دو و سه ستاره طبقه بندی شده اند و متناسب با امکانات موجود ، خدمات ارائه می کنند.
وی  با اشاره به اینکه ، در این مهدها در هر روز یک وعده غذای گرم به کودکان داده می‌شود گفت : در مهد کودک های شهرستان بهمئی ، آموزش قرآن کریم ، احکام ، آداب معاشرت و سایر آموزش‌های اساسی به کودکان ارائه می‌شود.
حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی و حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک هم با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در بهزیستی شهرستان و با تقدیر از مدیریت بهزیستی بهمئی ، خواستار توجه هرچه بیشتر به مهد کودک های شهرستان بهمئی شدند و از آمادگی خود برای همکاری هرچه بیشتر با این نهاد خبر دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت